A kad dođe proljeće, već u 3. mjesecu mogu temperature po danu biti i 15, pa čak i 20 stupnjeva. Koga onda kazniti što je uveo obavezu zimske opreme do 15. 4.
? Jer u tim danima, svatko sa ljetnim gumama će biti daleko sigurniji od nekog pa i sa najkvalitetnijim zimskim gumama. Dakle, zaključak: najsigurnije bi bilo (osim onih dan ili 2 godišnje, ako i toliko kad pada snijeg) imati cjelogodišnje od sredine 10. mjeseca pa do sredine travnja. A onda staviti ljetne gume, jer proizvođači su otišli do ekstrema pa su napravili zimsku gumu koja odlično drži kad je na cesti snijeg ili led ali u svim ostalim uvjetima (onih 97%) ljetna i cjelogodišnja su puuuno bolje. Tko ne vjeruje ima hrpu testova na internetu. Ja već godinama koristim ljetne i cjelogodišnje, zimske mi ne trebaju.
Prikaži još ↓
tutek!
13.11.2024.
Odustani
Točno, na -10 je zimska bolja. A što ako je u sred zime, što je čest slučaj, +10? Onda je zapravo ljetna toliko bolja od zimske, možda i više od tih 11m. Dakle
ne valja ni jedno ni drugo. Možda je najpametnije u hladnijem dobu godine, gdje već više godina zime postaju sve blaže i toplije imati cjelogodišnje gume. Jer one su prilagođene, kako sam Juraj Šebalj kaže, za 97% hladnijeg vremena u našim krajevima a zimske samo za 3%. Dakle tko ne misli putovati u planine zimske mu zapravo ne trebaju. A ona kombinacija ljetne sa 4mm profila i lanci u prtljažniku, ne da je smiješna nego je opasna i trebalo bi kazniti "genijalca" koji je taj propis donio.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .