Opelov favorit iz 2008. stoji u prosjeku 37.414 kuna, a modeli s plinom prešli su 10.000 kilometara više nego ‘čisti’ benzinci
Rabljeni auti s plinom i oni bez njega nude se za sličnu cijenu
Iako cijene benzina luduju, na internetskom oglasniku njuškalo.hr sve više vlasnika prodaje automobile s ugrađenim plinom koji su štedljiviji. Sad ih je oglašeno gotovo 800.
Opel Astra je među njima najzastupljenija, a pri vrhu su i Škoda Octavia, VW Golf te BMW Serije 3 i Serije 5.
Usporedba deset godina starih Astri pokazala je da su cijene slične, bez obzira na to imaju li ugrađeni plin ili ne. Auti s plinom prešli su u prosjeku 169.000 km, a oni bez plina 10.000 manje. Kod modela iz 2014. “plinaš” stoji u prosjeku 57.000 kuna. Osam posto je skuplji i prešao je čak 70.000 kilometara više nego “čisti” benzinac.
Među atraktivnijim autima na plin su crni Ford Mustang GT iz 2006. s 4,6-litrenim V8 motorom. Prešao je 260.000 km, sljedeći mjesec mu istječe registracija, a vlasnik traži 24.000 eura. Dvostruko je skuplji Mercedes S 6.3 BI-TURBO AMG iz 2012. Ima 220.000 km, a cijena je, kaže vlasnik, fiksna i zamjene ne dolaze u obzir.
Opel ima i najbrže prodani auto u rujnu. Bila je to Vectra, koja je pronašla novog vlasnika za 54 minute. Brzina ne treba čuditi jer 77 posto posjeta oglasima za rabljene aute stiže preko pametnih telefona. U rujnu je bilo čak 26 milijuna detaljnih pregleda autooglasa. Prosječno je posjet trajao 11 minuta, a posjetitelj je pregledao 11 oglasa.
Prema obliku karoserije, najviše se čitaju oglasi za limuzine. Gotovo trećina posjetitelja traži takav auto. Malo je manji broj pregleda oglasa za hatchback aute, a desetak posto posjetitelja traži SUV ili crossover vozila, koja kolokvijalno nazivamo terencima. Čak 15 posto oglašenih automobila imalo je pogon na stražnjim kotačima, ponajviše su se među takvima prodavali BMW i Mercedes, a 10 posto imalo je pogon na sva četiri kotača. Što se tiče motora, tri četvrtine oglašenih automobila bili su dizelaši, a hibrida i električnih vozila i dalje je relativno malo.
Svaki četvrti oglašeni auto bio je crn, a popularnije od ostalih su bijela i srebrna boja. Gotovo dva posto automobila je zlatne boje i ima ih više nego, na primjer, žutih.