Veliku automobilsku godinu u kojoj nam stiže i novi Golf sa stilom otvara Renault. Clio je jedan od najuspješnijih auta u Europi i u Hrvatskoj, a tako bi trebalo i ostati
Novi Clio postaje mini Megane: Svaka sličnost je - namjerna...
Clio postaje mini Megane. To je prvi dojam koji ostavlja dizajn prednjeg dijela nove generacije jednog od najprodavanijih gradskih automobila u povijesti.
Renault će Clio predstaviti na salonu u Ženevi 5. ožujka no već sada su objavljene fotografije i podaci koji nam o prvoj velikoj zvijezdi 2019. godine mnogo toga otkrivaju. Dizajnerski je Clio više evolucija nego revolucija. Za razliku od mnogih dosadašnjih modela Renaulta ovdje se nije mnogo odstupalo od dizajna prethodne generacije koji je jednostavno osvježen detaljima s aktualnog Meganea, Talismana i Kadjara.
Novi Clio je, suprotno trendovima, kraći (14 mm) i niži (30 mm) od prethodnika, no u unutrašnjosti nudi više mjesta. Raste i volumen prtljažnika u kojeg će sada stati 391 litra.
Dizajnerske promjene u unutrašnjosti su mnogo izraženije od onih kod vanjskog dizajna. Filozofija dizajna unutrašnjosti preokrenuta je naglavačke prvenstveno zbog toga da se osigura više prostora, ali i veća funkcionalnost.
Središnji zaslon osjetljiv na dodir je, u skladu s trendovima, izbačen iz središnje konzole i Clio sada ima takozvani lebdeći zaslon (na slici je najveća verzija promjera 9,3 inča). To je dizajnerima omogućilo bolje postavljanje novih komandi za klima uređaj što je pak povećalo ergonomiju. Velika novost su i potpuno digitalni instrumenti koji bi trebali biti najnapredniji u klasi. Kvaliteta materijala će porasti.
Oni kojima se izgled novog Clija ne doima dovoljno sportskim mogu se veseliti najavljenoj liniji opreme R.S. Line koja će zamijeniti dosadašnji GT Line. Radit će se o modelu koji će biti samo vizualno ušminkan i neće imati previše veze sa sadašnjim rasnim sportskim R.S.-om koji će vjerojatno zaživjeti i u novoj generaciji Cila.
Zasad se službeno ne zna ništa o motorima novog Clia, no lako je za pretpostaviti kako će motorizacija izgledati. Nju bi pored sadašnjih 0,9-litrenih trocilindričnih motora s 75 i 90 KS trebao upotpuniti novi 1,3 litreni agregat sa 115 KS. Dizelsku stranu bi trebali zastupati provjereni 1,5-litreni motori.
Više detalja će se znati nakon premijere u Ženevi. Na naše tržište novi Clio bi mogao stići u drugoj polovici godine, a cijena se još ne zna.