Jedan veliki kruzer zagadi zrak kao milijun (doslovce) automobila. Zato je njazagađenije mjesto upravo na palubi kruzera. 20 000 kontejnerskih brodova zagadi zrak koliko svi automobili na Zemlji (zapravo i više, ali ne sjećam se točnog podatka). Brodovi općenito voze na najgore i najjeftinije gorivo, čak i na otpadno ulje. Nisam baš lud za autima na dizel, ali uvijek je sva hajka na automobile kao jedine zagađivače, a ostali puno veći zagađivači i dalje zagađuju okoliš i atmosferu bez ograničenja.
br
broscience
09.3.2018.
sve to stoji, ali prijelaz automobila na struju je moguć pa se zato gura dok brodovi jednostavno ne mogu a prijevoz robe je nužnost ...
moglo bi se eventualno n
a nuklearni pogon al to je opet problem
Prikaži još ↓
Rafo
09.3.2018.
A odakle će doći struja? Gdje i čime će se proizvoditi? Kada bi svi sadašnji automobili bili električni, to bi zahtijevalo cca dvadesetostruko povećanje proizvo
dnih kapaciteta (elektrana) i proporcionalno tome povećanje distribucijskih kapaciteta (el. mreža i t.d.). Da ne spominjemo proizvodnju akumulatora, kao i njihovo zbrinjavanje nakon desetak godina upotrebe. Prijevoz robe jest nužnost, kao što je nužnost i prijevoz automobilima, ali ako se proizvođači automobila mogu natjerati da proizvode sve čišće motore, onda se i i brodski prijevoz robe i putnika može natjerati na upotrebu goriva koje manje zagađuje.
Prikaži još ↓
br
broscience
11.3.2018.
struja iz obnovljivih izvora, jer inace nece doci do smanjenja CO2 i NOx zato se i obnovljivi izvori guraju kao i elektricni automobili u prvi plan...
a za brod
ove mislim da bi se dalo napravit na gorive celije to bi rijesilo problem al kao i obicno novac dolazi u prvi a okolis u drugi plan
Prikaži još ↓
Rafo
11.3.2018.
Inače, glavni razlog za progon dizela u Njemačkoj su dušikovi oksidi (Nox), a najveći zagađivači česticama NOx su termoelektrane na ugljen koje u Njemačkoj još
uvijek daju 40% el. energije, a to gotovo nitko ne spominje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .