Obavijesti

Tech

Komentari 9

Prodao više od 3000 konzola, a sada kreće u pohod na Ameriku

Prodao više od 3000 konzola, a sada kreće u pohod na Ameriku
4

Karlovački inovator Albert Gajšak (19) pobjedom na Idea Knockout natjecanju časopisa BUG osvojio je put na sajam u Las Vegasu na kojem želi sklopiti nove poslove kako bi njegov Makerbuino 'eksplodirao'

Svjetsku pozornost Albert Gajšak (19) privukao je prošlog proljeća kad je u Kickstarter kampanji za svoju ručnu konzolu Makerbuino prikupio čak 100.000 dolara. Ovih dana mladi Karlovčanin ponovno je u središtu pozornosti jer je o njemu pisao i veliki Forbes, i to uoči CES-a, najvećeg sajma potrošačke elektronike u Las Vegasu.

Svoju konzolu Albert će predstaviti Amerikancima zahvaljujući pobjedi na Idea Knockoutu, natjecanju časopisa BUG, a kako je ispričao, najviše konzola prodaje upravo u SAD-u i cilj mu je da što više ljudi čuje za njega te da sklopi poslove s trgovcima.

- Očekujem da će CES potpuno otvoriti vrata koja nam je odškrinula Kickstarter kampanja - rekao je Albert za 24sata uoči konferencije “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”, na kojoj je i predstavio svoj projekt.

Dosad je prodao više od 3000 konzola koje su posebne po tome što dolaze u dijelovima i, prije nego što se možete igrati na njoj, trebate je sastaviti. Upravo u tome i leži cijela čar iza njegove priče. Iako nije riječ o tehnički naprednoj konzoli, ono što je prodaje je osjećaj zadovoljstva, postignuća i vlasništva nečeg što si sastavio sam, piše Forbes, a Albert pojašnjava da ima još jedan razlog zbog čega se odlučio na tehničke karakteristike koje su prilično “skromne” u odnosu na neke druge konzole na tržištu.

- Što je kompliciraniji proizvod, to ga je teže sastaviti - rekao je i dodao kako veći broj mogućnosti da se nešto uprska smanjuje potencijalnu publiku.

Oni gledaju budućnost: Svijet odlučili pokoriti iz Hrvatske
Oni gledaju budućnost: Svijet odlučili pokoriti iz Hrvatske

I cijena od 50 eura također predstavlja adut kojim Albert privlači kupce.

- Roditeljima često kažem da Makerbuino mogu kupiti kao zamjenu za cijenu samo jedne videoigre - ispričao je te dodao da djeca danas provedu i više od šest sati tjedno igrajući videoigre.

- Što kad bi mogli dio tog vremena pretvoriti u edukativnu zabavu kojom će učiti o elektronici i programiranju? - rekao je mladi inovator. Glavni problem s raznim edukativnim igračkama za djecu, koje se pojavljuju na tržištu, taj je što nisu toliko privlačne djeci, smatra Albert te pojašnjava kako je Makerbuino uspio spojiti obrazovanje i igrice.

Zbog goleme količine posla odlučio se potpuno posvetiti Makerbuinu te je trenutačno odustao od fakulteta. No Makerbuino nije jedina stvar o kojoj razmišlja. U svojoj tvrtki CircuitMess planira napraviti liniju sličnih “uradi sam” proizvoda, pa je tako i najavio nove za ovu godinu. Moguća najava smjera u kojem razmišlja su telefon i ručni sat koje je koristio tijekom razgovora.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 9
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u