Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe, navode iz kompanije i naglašavaju da rade za druge proizvođače čiji projekti se čuvaju
Preslagivanje u Rimcu: Imaju novu tvrtku Rimac Technology, potpuno neovisnu od ulagača
Rimac Automobili su sada postali Rimac Grupa, čime je i potpuno završena transformacija kompanije koja sada uključuje tvrtku Bugatti Rimac i novu samostalnu tvrtku Rimac Technology.
Rimac Grupa je većinski dioničar u Bugatti Rimac s 55% udjela, a Porsche u vlasništvu preostalih 45%, dok Rimac Technology izdvajanjem postaje potpuno neovisna tvrtka u 100%-tnom vlasništvu Rimac Grupe.
Rimac Technology nastavit će širiti svoje aktivnosti u razvoju, proizvodnji i izvozu baterijskih sustava visokih performansi, električnih pogonskih sklopova, elektroničkih sustava i komponenti korisničkog sučelja koje su Rimac Automobili i prije razvijali i proizvodili za druge proizvođače, stekavši reputaciju pouzdanog dobavljača napredne tehnologije elektrifikacije visokih performansi, navode iz kompanije.
Iz kompanije navode da Rimac Technology danas surađuje s mnogim velikim proizvođačima automobila diljem Europe, koristeći znanja stečena u razvoju Nevere i automobila za druge proizvođače kako bi ponudio niz proizvoda koji njihove kupce prati kroz cijeli proces stvaranja proizvoda – od koncepta do serijske proizvodnje.
Među njima su istaknuli Porsche, Hyundai, Kiu, Automobili Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin, ali i niz projekata koji su još tajni. Nakon što su proteklih godina isporučili komponente za nekoliko malo-serijskih automobila poput Aston Martina Valkyrie ili Pininfarina Battiste, Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete i proizvodit će desetke tisuća sustava visokih performansi godišnje do 2024., te nastaviti povećavati količine na nekoliko stotina tisuća sustava godišnje s proizvodima u rasponu od hibridnih baterijskih sustava do kompletnih platformi za vozila.
- Rimac Technology je slobodna od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe. Kako Rimac Technology često radi na konkurentskim projektima za druge proizvođače automobila, za klijente jednako je važno da se njihovi projekti čuvaju u tajnosti, kao i da se isporučuju uz traženu cijenu, performanse i na vrijeme - poručili su.
Mate Rimac vodi i Bugatti Rimac i Rimac Technology. Bugatti i Rimac Automobili nastavljaju funkcionirati kao zasebne marke, djelujući kao dio Bugatti Rimac sa zajedničkim istraživanjem i razvojem i drugim ključnim funkcijama, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i distribucijske kanale. Bugatti Rimac predstavlja tvrtku koja će razvijati budućnost Bugatti i Rimac vozila, udruživanjem resursa i stručnosti u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim područjima.
Rimac Technology danas je tvrtka sa 1.000 ljudi sa sjedištem u Svetoj Nedelji, a sljedeće godine Rimac Grupa, uključujući Rimac Technology, imat će sjedište u novom Rimac Kampusu od 200.000 m2 na periferiji Zagreba u Hrvatskoj. Tu će smjestiti 2500 radnika, ali i proizvoditi Neveru i buduće modele te komponente.
- Ako se vratimo na sam početak poslovanja Rimac Automobila 2009. godine, san mi je bio napraviti vlastiti električni hiperautomobil. S Neverom vjerujemo da smo ostvarili taj san, stvorili smo najbrže ubrzavajući automobil na svijetu koji nije „samo“ brz nego i udoban, upotrebljiv i koji pokazuje naše mogućnosti. Električni pogon, baterijski sustav, sustav Torque Vectoringa, povezivost, sustavi upravljanja i bezbrojni drugi električni sustavi na Neveri su sve naši vlastiti proizvodi, a svaki od njih se može prilagoditi aplikacijama koje možete pronaći na nizu vozila proizvedenih u većim serijama.
Odvajanje poslovanja za druge proizvođače u industriji u vlastiti entitet u obliku Rimac Technology tvrtke prirodan je korak jer su nam fokus dva potpuno različita tržišta, hiperautomobili i komponente. Na primjer – proizvodi tvrtke Rimac Technology, iako su na vrhuncu performansi, također moraju biti izuzetno troškovno konkurentni i proizvedeni u velikim količinama, dok su izazovi za hiperautomobile drugačiji. Ova nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala, zadržavajući sinergiju među dvije kompanije – na primjer, koristeći vlastite hiperautomobile kao „testne poligone“ za novu tehnologiju prije nego što je ponudimo drugim proizvođačima automobila - rekao je Mate Rimac, izvršni direktor Rimac Grupe.