Znači ode i Bugatti na struju, realno u tome meni nema nikakve čari. Auto se ne čuje, a kvarovi mogu biti doslovno na bilo čemu, sad imam Seat LEON CUPRA i full
oprema, panorama, grijanje sjedala, sve te neke stvari koje placas ko suho zlato a ne trebaju ti, prvi auto punto jedinica ima mjenjac sjedala motor i kola i to je to, nepoderiv, a ulaganja ko u djecji autic.
Prikaži još ↓
ps
pušačica srića@
20.8.2022.
Odustani
Samo čitam zavist ljubomoru i neznanje
sa
savršeni😎
20.8.2022.
Odustani
90% ovih troglodita i balavaca nema tri čiste o tome. Morate vi neznalice naučit da on ne proizvodi aute. Kao ni biciklu koju sam bio podignuti sa prijateljem u
Rimcu i sam Rimac nam je rekao da se komponente ili dijelovi rade po cijelom svijetu od felgi,šasije Itd.
Prikaži još ↓
Anonimuss
20.8.2022.
Odustani
Što reći nego svaka čast ponosu Hrvatske.. 💪
Tw
TwinsJanzetic
20.8.2022.
Odustani
Ne,razumijem , zašto tolika ljubomora, čak možda i razumijem.
mimi mala
20.8.2022.
Odustani
Bravo Matee ! Svaka cast !
an
antimunjenih
20.8.2022.
Odustani
I di to vozit osim na aerodromu.?
me
mek11
20.8.2022.
Odustani
Ogroman stroj za premještanje 450 tona zemlje/rude koja će preraditi u jednu litijevu bateriju za auto troši 3650 litara dizela u smjesi od 12 sati.Litij se raf
inira iz rude pomoću sumporne kiseline. Procjenjuje se predloženi rudnik Litija u Thacker Passu u SAD u zahtijevati do 10.000 L sump. Kiseline dnevno. Ta se kiselina nekim čudom ne pretvara u pitku vodu.Baterija u El. autu recimo prosječnoj Tesli, sastoji se od 12 kg Litija, 28 kg nikla , 20 kg mangana, 14 kg kobalta, 90 kg bakra i 180 kg aluminija, čelika i plastike itd. U prosjeku 340-454 kg minerala, koje je trebalo iskopati i preraditi u bateriju koja samo pohranjuje El energiju.... To je istina ili laž o takozvanoj " zelenoj" energiji.
Prikaži još ↓
Ip
Idemo prema boljem
20.8.2022.
Odustani
Zavist i bijeda, ne rimuje se ali idu zajedno.
Demetra 💙_524
20.8.2022.
Odustani
Marsovci, leteci automobili i Hrvatska kao Švicarska, Robotaxi , Lijek protiv raka...Tvrtka Project 3 Mobility u minusu je od osnivanja 2019., minus za zadnju f
iskalnu godinu (2021.) iznosi 343,21 milijuna kuna.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .