Lexus ima promijenjen izgled te nudi mnogo nove tehnologije. Između ostalog tu je i prvi plug-in hibridni pogon ikada ugrađen u jedan model Lexusa. U Hrvatsku stiže krajem godine...
Predstavljen fascinantni Lexus NX druge generacije, donosi novi izgled i plug-in hibrid
S drugom generacijom SUV-a NX Lexus otvara novo poglavlje svoje povijesti. Izgled auta ostaje prepoznatljiv, pogotovo sprijeda, a dio o otvaranju novog poglavlja tiče se prvenstveno tehnologije. Ovo je pri model Lexusa koji će nuditi plug-in hibridnu verziju. naravno, kao i do sada nuditi će se i benzinska te klasična hibridna verzija.
U Lexusu su mnogo pažnje posvetili i dinamici vožnje koja bi kod novog modela trebala biti drugačija, više sportska, a druge novosti koje donosi "novo poglavlje" su multimedija i konektivnost nove generacije te nove sigurnosne tehnologije.
Lexus NX je najuspješniji SUV ove marke u Europi posljednjih godina, tako da su pred novim modelom teški zadaci. Novi NX je blago narastao. Duži je 2 cm, širi isto toliko, a viši 5 mm od prethodnika. U dužinu sad mjeri 466 cm, a u širinu 187 cm. Povećani međuosovinski razmak (3 cm) znači i više mjesta u kabini.
Osim više mjesta u unutrašnjosti auto donosi i prerađenu infotainment tehnologiju. NX serijski dolazi uz dodirni zaslon dijagonale 9,8 inča, a ogromni 14-inčni zaslon sa slika je dio dodatne opreme. Ispred vozača se nalaze kombinirani instrumenti s digitalnim zaslonom od 7", a u ponudi je i veliki Head-up zaslon na vjetrobranu. Popis raspoložive luksuzne opreme sad je bogatiji.
Lexus NX će se u novoj generaciji nuditi kao benzinac, hibridna i plug-in hibridna verzija. Dak se klasični benzinski NX (205 KS), kao i do sada, vjerojatno neće nuditi u Hrvatskoj, sigurno je da će ponudu obogatiti novi plug-in hibrid. Plug in varijanta nazvana NX450h, koristi 2,5-litreni benzinski motor, a sustav razvija čak 306 KS. Ubrzanje do 100 km/h traje šest sekundi, a doseg na struju iznosi 63 kilometara. Klasični hibridni NX 350h ima 242 KS, do 100 km/h ubrzava za 7,7 sekundi i nudi se u verzijama s prednjim pogonom i s pogonom na sve kotače.
Novi NX kao dodatne novosti donosi adaptivni ovjes i takozvani Safety System+ 3.0. U njega se zapravo ubrajaju brojni sustavi za pomoć u vožnji koji automatski koće ili upravljaju u slučaju nužde. Novi NX bi na naše tržište trebao stići krajem godine, a cijene se još ne znaju.