Nakon što su ostvarili glavni cilj akcije na Kickstarteru, Matej Grozdanović planira uložiti novac u prvu fazu proizvodnje modularnog stola, a ostatak u razvoj proizvoda
Made in Hrvatska: Cijeli svijet traži Matejev modularni stol
Inovativni modularni stol Modulos iz Hrvatske uspio je ostvariti cilj te je zadnjeg dana kampanje na Kickstarteru dostigao 34.000 dolara, dok je osnovni plan bio 30.000. Tijekom kampanje, koja je počela 31. kolovoza, Modulos je prikupio narudžbe iz brojnih zemalja diljem svijeta, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Švicarsku, Nizozemsku i Njemačku.
Veći dio prikupljenih sredstava uložit će u prvu fazu proizvodnje s kojom se kreće odmah nakon kampanje, dok će ostatak biti iskorišten za daljnji razvoj proizvoda i brenda.
- Osim probijanjem cilja na Kickstarteru, iznimno smo zadovoljni cjelokupnim feedbackom na proizvod jer je i ‘ispipavanje’ tržišta bilo jedan od ciljeva kampanje. Tijekom proteklih mjesec dana dobili smo brojna priznanja za kvalitetu proizvoda, kako od struke tako i od potencijalnih krajnjih kupaca. Ujedno, jako nam je puno pomoglo to što su priču o Modulosu prenijeli mnogi domaći i strani mediji - kaže osnivač Modulosa Matej Grozdanović.
Tijekom cijele kampanje paralelno se, uz promociju, u suradnji s Panonskim drvnim centrom Kompetencija naporno radilo i na daljnjem razvoju i testiranju proizvoda i proizvodnih procesa, pa je tako tijekom kampanje predstavljeno i nekoliko novih modula koje će naručitelji moći odabrati kao dogradnju na postojeće setove: Twist modul sa strujnim utičnicama ugrađenima u površinu modula, Rotary modul s utorom za tablet koji se može okretati oko svoje osi te Wireless Charging modul s ugrađenim visokokvalitetnim bežičnim punjačem.
Osim uspješne Kickstarter kampanje i sjajnih kritika na proizvod, Modulos je postao dio programa Startup Factory Zagreb - akceleracijskog programa za mlade startupove, koji je pokrenula Razvojna agencija Grada Zagreba. Kroz ovaj program plan je ubrzati razvoj te kroz predavanja i suradnju s tamošnjim mentorima podići Modulos na višu razinu u cilju što uspješnijeg plasiranja proizvoda na domaće i međunarodno tržište.