Addiko banka jedina poklanja novac klijentima – 350 kuna za dolazak, 100 kuna za odlazak u slučaju nezadovoljstva
Postani Addiko - novi koncept modernog bankarstva
Addiko banka je danas ponudila novi 'Postani Addiko' koncept kojim, uvjerena u kvalitetu usluge, novim klijentima poklanja 350 kuna dobrodošlice, ali i dodatnih 100 kuna ako klijenti nakon godinu dana neće biti zadovoljni uslugom.
Sigurna u kvalitetu svoje usluge te kako će adekvatno odgovoriti na zahtjeve klijenata Addiko banka je s 'Postani Addiko' odlučila dati jedinstvenu ponudu i svakom novom klijentu odmah prilikom otvaranja računa uplatiti 350 kuna, a u slučaju da klijent ne bude zadovoljan uslugom i nakon godinu dana odluči zatvoriti račun Addiko banka će mu pokloniti i dodatnih 100 kuna za ukazano povjerenje.
„Ideja jedinstvenog koncepta 'Postani Addiko' je jednostavna, ali i inovativna i vrlo smjela. Toliko smo uvjereni u kvalitetu naše usluge da smo sigurni kako klijenti, kada se iz prve ruke osvjedoče da im svakodnevno upravljanje financijama činimo jednostavnijim i kvalitetnijim neće htjeti poslovati ni sa kim drugim, pa makar za to imali i financijski poticaj“, izjavila je Petra Bašić Jantolić, direktorica Upravljanja proizvodima i odnosima s klijentima za građanstvo i mala poduzeća.
Sve što novi klijenti trebaju napraviti kako bi na račun odmah u startu dobili 350 kuna jest u Addiko banci otvoriti račun na koji će tijekom narednih 12 mjeseci primati mjesečna primanja, te odabrati jedan od paketa u ponudi – Platinum, Gold, Smart i Basic - koji im nude razne pogodnosti poput: internetskog i mobilnog bankarstva, podizanja gotovine s bankomata svih banaka bez naknade, plaćanja bez naknada u poslovnicama ili putem digitalnih kanala, plaćanja chatom putem Vibera, bogate palete osiguranja i kartica, a usto ostvaruju i pravo na povoljnije uvjete kreditiranja.
Usmjerenje na klijente i adekvatno odgovaranje na njihove potrebe rezultirao je osjetnim porastom zadovoljstva klijenata banke, a tome svjedoči i činjenica da je Addiko banka ujedno i jedina banka u Hrvatskoj kojoj je dodijeljen međunarodni certifikat 'Prijatelj klijenata', a nedavno je proglašena i najboljom bankom u Poslovanju s građanstvom u Hrvatskoj u 2017. godini.
Samo pravi filmofili znat će odgovore na ovih 6 pitanja
Burna povijest najprestižnijeg filmskog festivala na svijetu
Štednja premašila 290 milijardi kuna - evo što kažu Hrvati