Procjena Sensor Towera je kako su u mjesec dana u Nianticu zaradili 200 milijuna dolara od igrača. Drugi ovogodišnji hit Clash Royale prikupio je duplo manju zaradu u isto vrijeme
Pokemoni se šire, zaradili 200 milijuna dolara u mjesec dana
I dok bugovi i serverski problemi i dalje stvaraju nervozu među igračima, a milijuni ljudi u cijelom svijetu još ne mogu zaigrati Pokemon Go, igra bilježi velik rast prihoda. Analitička tvrtka Sensor Tower procjenjuje kako su u Nianticu od igrača zaradili oko 200 milijuna dolara.
Na plaćanjima unutar same igre tako su zaradili otprilike duplo više od Clash Royalea ili skoro četiri puta više od iznosa koji je u prvom mjesecu zaradio Candy Crush Soda Saga.
Podaci pokazuju i kako je igra zabilježila velik skok u prihodima na dan kad je lansirana u Japanu, koji je dom cijele Pokemon franšize. Iako je upitno hoće li sličan skok zabilježiti na drugim tržištima, Pokemon Go je od danas dostupan u 15 novih azijskih zemalja - no to još ne uključuje najveća tržišta Koreje, Indije i Kine.
Iranci protiv Pokemona
Iran je postao prva država koja je i službeno rekla ne Pokemonima. Vladino tijelo koje je zaduženo za online filtriranje zabranilo je igru zbog 'sigurnosnih pitanja' koja nisu pobliže odredili.