Obavijesti

Tech

Komentari 1

Počele su edukacije: Nastavnici uče programirati u Pythonu...

Počele su edukacije: Nastavnici uče programirati u Pythonu...
1

Kako je najavila ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, edukacija će obuhvatiti oko 1300 nastavnika u cijeloj Hrvatskoj i trajat će cijelu godinu

Najviše spominjani dio kurikularne reforme, uvođenje obvezne informatike za 5. i 6. razrede, službeno je počeo u utorak u Tuhelju prvom edukacijom za 150 nastavnika informatike.

Na skupu Info@Edu u dva dana nastavnici će proći teme poput računalnog razmišljanja, programiranja u Pythonu, digitalnih alata, e-Društva i informacijske sigurnosti. Kako je najavila ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, edukacija će obuhvatiti oko 1300 nastavnika u cijeloj Hrvatskoj i trajat će cijelu godinu.

A u četvrtak će se po drugi put sastati članovi Posebnog stručnog povjerenstva te raspisati natječaj za izbor članova Ekspertne radne skupine za provedbu Cjelovite kurikularne reforme.

- Natječaj će biti javan i transparentan. Najvjerojatnije će se birati isti broj članova kao do sada, uz mogućnost da u skupinu uđu i predstavnik Vlade te predstavnik Ureda ministrice - rekao je Maro Alavanja, posebni savjetnik ministrice obrazovanja za odnose s javnošću. Neće se, dodao je, ići u izradu novog akcijskog plana, nego će se ažurirati postojeći jer su neki rokovi probijeni.

- Unatoč tome, MZO radi na svemu što je u AP-u bilo i zamišljeno. Znači, ništa ne stoji - poručuje Alavanja te dodaje kako AP ide na javno savjetovanje kao jasna poruka otvorenosti i transparentnosti na kojem ministrica inzistira u novom PSP-u. Da nam novi akcijski plan nije potreban, smatra i bivši predsjednik Povjerenstva za provedbu strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, SDP-ovac Neven Budak. Da nismo čekali, kaže, oko 20 posto mjera iz Strategije bilo bi provedeno. Objašnjava kako je akcijski plan sadržan u samoj reformi te da samo treba definirati rokove u kojima će se pojedina mjera provesti.

- Bio bi to treći plan u protekle dvije godine. Važno je provoditi mjere, a ne razbijati glavu smišljanjem plana - poručuje Budak koji je, podsjetimo, upozoravao i na činjenicu da premijer kao predsjednik povjerenstva neće moći kvalitetno raditi taj posao.

- Povjerenstvo netko zaista mora voditi. Ako će ga voditi netko tko neće dolaziti na sastanke, to neće pozitivno djelovati na rad povjerenstva - smatra Budak. Ističe kako u Povjerenstvu ima puno kompetentnih ljudi za područje znanosti i visokog obrazovanja, a malo za područje osnovnoškolskog, srednjoškolskog i obrazovanja odraslih.

- Povjerenstvo je tu da koordinira rad, ono ne radi ništa operativno - poručio nam je Alavanja, dok Budak zaključuje: “Ne smijemo zaboraviti kako je kurikularna reforma samo jedan od 33 cilja koje Strategija predviđa”.     

Kurikulum je završen

Novi nacionalni kurikulum za predmet informatike u osnovnim školama i gimnazijama je izrađen, a radi se i na kurikulumu za strukovne škole, poručuju iz Ministarstva znanosti.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u