U odnosu na original, novi Qashqai je luksuzniji, komforniji, veći, lakši i štedljiviji. Najaerodinamičniji je u klasi, ima novi benzinski motor i nove sigurnosne sustave
Pionir klase postao je veći, ozbiljniji, ali i puno komforniji
Nissan je originalnim Qashqaijem pogodio želje kupaca “u sridu”, a moderni crossover umjerenih dimenzija i cijene postao je hit preko noći. U jednom trenutku u Hrvatskoj ga se čekalo poput Ferrarija - više od pola godine. Takav uspjeh i tako dobro pogođen model kompanijama se događa možda jednom u povijesti pa je teret izrade adekvatnog nasljednika bio tim veći. U Nissanu stoga nisu žurili, pa se prvi Qashqai zadržao na tržištu čak sedam godina, a s novom generacijom nisu željeli previše riskirati. Na njemu je gotovo sve novo, počevši od nove platforme, zbog čega je nešto veći, ima novi interijer i nove sigurnosne tehnologije, ali nema većeg iskoraka od originalnog modela.
Što je dobro, to se ne mijenja, zaključili su u Nissanu, no treba reći da je novi model ipak znatno napredovao što se osjeti već s prvim kilometrima. Luksuz u vožnji je sada na osjetno većoj razini ne samo zbog modernijeg i kvalitetnijeg interijera ili sjedala oblikovanih prema istraživanjima NASA-e nego zbog kompaktnijeg ovjesa, bolje izolacije od buke i ukupnog osjećaja veće kvalitete izrade. U prilog tom dojmu idu i uglađenije komande, ponajprije mjenjači, te tiši motori. To se odnosi i na snažniji dizelski 1.6 motor sa 130 KS, kao i na novi 1.2 turbobenzinac.
On mijenja stari 1.6-litraš i ne samo da je osjetno uglađeniji i tiši nego bolje vuče i znatno manje troši, a dolazi s mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. U ponudi su automatski mjenjači kao i 4x4 pogon, a od sigurnosne opreme tu je prepoznavanje znakova, automatska duga svjetla, izbjegavanje sudara, nadzor mrtvog kuta, prelaska voznog traka i pozornosti vozača, samostalno parkiranje... Novi Qashqai u prodaju stiže u ožujku, osnovni model stajat će 149.900 kuna, a dizelaš 168.000 kuna.
Novi 1.2 benzinski motor
Nissanov novi 1.2-litreni turbobenzinac je, iako znatno manji od 1.6 motora, znatno uvjerljiviji u vožnji, a pritom prosječno troši tek 5,6 l/100 km. Nama na testnoj ruti - 6,6 litara.
Potpuno nova unutrašnjost
Materijali su znatno kvalitetniji, pretinaca je više, sjedala su bolja, a prtljažnik 30 litara veći. Osim novog zaslona na instrumentnoj ploči, može se dobiti i veliki 7-inčni TFT na središnjoj konzoli.