Obavijesti

Tech

Komentari 17

Peugeot promijenio slavni logo, umjesto lava sad je lavlja glava

Peugeot promijenio slavni logo, umjesto lava sad je lavlja glava
3

Desetljeća nakon posljednje blage promjene vizualnog identiteta Peugeot se odlučio za drastični rez. Logo uspravnog lava koji je 40 godina krasio modele Peugeota odlazi u povijest

Peugeot ima novi vizualni identitet. Karakteristični lav krasio je, uz manje promjene, sve Peugeot automobile od 1980. godine do danas kada ga zamjenjuje novi znak, lavlja glava na štitu uz natpis Peugeot. Zanimljivo, Peugeot je prije 60 godina ima gotovo identičan logo ovom novome. Naime, novi logo je zapravo blago stilizirana verzija znaka koji je Peugeot koristio kratki dio svoje povijesti, od 1960. do 1965. godine. 

Od 1850. Peugeot je promijenio deset logotipa, a svi su sadržavali simbol lava. Posljednja promjena je učinjena 2010. godine kada je uspravni lav samo blago dorađen. Dosadašnji logo se uz male modifikacije koristio još od 1980. godine. 

Peugeot se za ovaj potez odlučio nakon što je u potpunosti redizajnirao svoja vozila tijekom posljednjih 10 godina. Logotip je redizajniran kako bi bio u skladu s proizvodima i kako bi obilježio uspon Peugeota u višu klasu. Osim znaka na autu promijenit će se i vizualni identitet prodajnih centara i internet stranica marke.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 17
Upozorenje CARNET-a uoči Crnog petka: Pazite na lažne online trgovine, ovako ih provjerite!
KAKO NAS VARAJU

Upozorenje CARNET-a uoči Crnog petka: Pazite na lažne online trgovine, ovako ih provjerite!

Jedan uobičajeni pokazatelj prevare su nerealno niske cijene – na ovim stranicama svi artikli su na velikim popustima koji služe kao mamac za nepažljive kupce
Revolut u Hrvatskoj koristi više od 500.000 građana, globalno premašili 50 milijuna korisnika
SVE ČEŠĆA PRVA KARTICA

Revolut u Hrvatskoj koristi više od 500.000 građana, globalno premašili 50 milijuna korisnika

Iz kompanije ističu kako se njihova vrijednost nakon rasta na 50 milijuna korisnika procjenjuje na 45 milijardi dolara, a cilj je doći do 100 milijuna korisnika.
Pepe raste 60% unutar nekoliko sati od uvrštenja na Coinbase, a Pepe Unchained bi mogao biti sljedeći
$PEPE

Pepe raste 60% unutar nekoliko sati od uvrštenja na Coinbase, a Pepe Unchained bi mogao biti sljedeći

Jutros je platforma za trgovanje kriptovalutama Robinhood najavila dodavanje $PEPE na svoj popis dostupnih tokena