Unatoč padu prihoda u 2021. godini, naša sposobnost da ostvarimo profit i generiramo novčane tokove raste, rekla je Meng Wanzhou, CFO Huaweija.
Pad prihoda, ali i rast profita obilježili su 2021. za Huawei
Huawei Technologies objavio je godišnje izvješće za 2021. godinu prema kojem je kompanija ostvarila prihod od 636,8 milijardi CNY (99,9 milijardi dolara) te neto dobit od 113,7 milijardi CNY (17,8 milijardi dolara), što je povećanje od 75,9 posto u odnosu na prethodnu godinu. Izdaci tvrtke za istraživanje i razvoj dosegli su 142,7 milijardi CNY (22,4 milijarde dolara) što predstavlja 22,4% njezinih ukupnih prihoda, a ukupni izdaci za istraživanje i razvoj u posljednjih 10 godina dostigli su više od 845 milijardi CNY (133 milijarde dolara).
- Prošla godina bila je u składu s prognozama. Naše carrier poslovanje ostalo je stabilno, enterprise poslovanje doživjelo je stalan rast, dok se consumer brzo proširio na nove domene - izjavio je Guo Ping, Huaweijev rotirajući predsjednik.
Iz kompanije navode da se novčani tok tvrtke iz poslovnih aktivnosti povećao te je iznosio 59,7 milijardi CNY (9,4 milijarde dolara). Njegov omjer obveza i kapitala je pao na 57,8%.
- Unatoč padu prihoda u 2021. godini, naša sposobnost da ostvarimo profit i generiramo novčane tokove raste, pokazala je da smo sposobni nositi se s neizvjesnošću - rekla je Meng Wanzhou, CFO Huaweija.
U prošloj je godini Huaweijevo carrier poslovanje generiralo prihod od 281,5 milijardi CNY (44,2 milijarde dolara), a iz Huaweija ističu kako su u suradnji s operaterima i partnerima, potpisali više od 3.000 komercijalnih ugovora za industrijsku primjenu 5G-a .
Huaweijevo enterprise poslovanje također je raslo, generirajući prihod od 102,4 milijarde CNY (16 milijardi dolara) tijekom 2021. U protekloj godini Huawei je lansirao 11 rješenja za ključne sektore kao što su vlada, transport, financije, energija i proizvodnja. Iz kompanije navode da više od 7000 gradova i 267 Fortune Global 500 tvrtki koriste Huawei kao partnera za digitalnu transformaciju.
S druge strane, consumer poslovanje, koje je usmjereno na potrošače, lani je ostvarilo prihod od 243,4 milijarde CNY (38,2 milijarde dolara) te nastavlja rast prodaje pametnih uređaja i Huawei Mobile Servicea (HMS). HarmonyOS koristi se na više od 220 milijuna Huawei uređaja od 2021. godine, čime su najbrže rastući operativni sustav mobilnih uređaja na svijetu.
- Huawei će i dalje raditi na unapređenju procesa digitalizacije, inteligentne transformacije i smanjenju razine ugljika. Oslanjajući se na talente, znanstvena istraživanja i inovativni duh, kontinuirano ćemo povećavati ulaganja kako bismo izgraditi našu dugoročnu konkurentnost” - zaključio je Guo Ping.