Originalni The Last of Us nas je oduševio, šokirao, rasplakao i jednostavno rečeno - zakačio, i sve to u prvih 20 minuta igre te je postao jedna od najhvaljenijih modernih igara
Ovo su razlozi zbog kojih jedva čekamo zaigrati Last of Us 2
Nakon što su Sony i Naughty Dog ovog vikenda najavili The Last of Us: Part II, gotovo cijeli gaming svijet je kolektivno pljeskao jer radi se o nastavku jedne od najbolje prihvaćenih igara ikada napravljenih.
Kako smo točno došli do toga da jedna moderna AAA igra uživa toliku univerzalnu popularnost bez ikakvih istaknutih kritičara, pogotovo kada se radi o PS4 ekskluzivi? Pa, tako da je Naughty Dog pogodio jako puno stvari kada je razvijao The Last of Us.
Originalni The Last of Us nas je oduševio, šokirao, rasplakao i jednostavno rečeno - zakačio, i sve to u prvih 20 minuta igre. Uvod koji nam je Naughty Dog servirao 2013. izgleda kao da je ispao iz kakvog modernog holivudskog megahita, samo što je još i dobar. Malo koji kreativac u bilo kojem mediju vas može natjerati da razvijete osjećaje prema njegovim likovima u samo par minuta druženja s njima, no Naughty Dog je učinio upravo to.
Najbolje od svega jest to što je Sonyjev studio uspio servirati originalnu i upečatljivu igru smještenu u svijet koji smo svi već posjetili mali milijun puta. Zombi apokalipse nisu ništa novo u igrama, filmovima, serijama, književnosti, bizarnoj fan fikciji ni bapskim pričama, no The Last of Us je pristupio ovom predlošku na drugačiji, osvježavajući način koji su uspješno provele samo rane sezone The Walking Deada. Naime, igra se u niti jednom trenutku nije pretvorila u simulator skupljanja bodova već je svo nasilje u njoj bilo izuzetno realistično i često teško probavljivo. Čuvanje Ellie u ovom svijetu je često bilo toliko mukotrpno da smo zaboraviili da uopće igramo igru, što je znak da je atmosfera bila na visokoj razini te je dobro nadopunjavala gameplay mehanike.
Svaka priča živi i umire sa svojim likovima, a The Last of Us je imao likove do kojih nam je bilo itekako stalo. U biti, teško je nabrojati pet NPC-eva u igrama do kojih nam je bilo stalo jednako kao do Ellie.
Ostatak teksta donosi IGN Adria.