Ovo proljeće je prekretnica za Mitsubishi. Samo nekoliko tjedana nakon dolaska Eclipsea Cross gasi se legendarni Pajero. Radikalna modernizacija za tradicionalnu kompaniju
Ovako uzbudljiv SUV rijetko je tko očekivao od Mitsubishija
Eclipse je nekad bio agresivni coupe, a sad je, uz dodatak Cross u nazivu, postao podjednako agresivni i upadljivi SUV s naznakama coupea. Ovaj auto je znak da su i u konzervativnom Mitsubishiju “zapuhali vjetrovi promjene”.
Eclipse Cross je u trendu s onim što traži tržište, atraktivni SUV za novije generacije. Hrabri. izražajni vanjski dizajn je pomalo u kontrastu s unutrašnjosti koja je pomalo konzervativna. Kompaktni Eclipse Cross je dugačak 440 centimetara, a po cijeni će se smjestiti između modela ASX i Outlandera.
U pogledu motorizacije Eclipse Cross trenutačno još malo kaska za konkurencijom. U ponudi je samo jedan benzinski motor, a dizelski stiže krajem godine. Benzinac je novi 1,5-litreni turbo od 163 KS. Snaga se prenosi pomoću ručnog mjenjača ili iznenađujuće dobrog CVT mjenjača. U ponudi su modeli s prednjim pogonom i s pogonom na sve kotače.
Vrlo dobro opremljeni osnovni Eclipse Cross stoji 185.900 kuna, dok najskuplji model s 4x4 pogonom, CVT-om i bogatom opremom stoji 276.500 kuna. Dolazak Eclipsea Cross poklopio se s prestankom proizvodnje legendarnog Pajera (proizvodio se od 1982.) pa je ova godina i simbolično prekretnica za japansku marku.