U firmi imamo Fordove i VW od malih do teretnih. Fordovi se kvare 3xmanje od vw-a, jeftiniji su redovni servisi i udobniji su u vožnji. Jedino je mali nedostata
k kod prodaje rabljenih ali u startu su jeftiniji pa se to donekle anulira. Kod ovog motora mi jedino malo smeta kad moram promijeniti ulje.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.6.2014.
Odustani
Moram priznati da mi je vrlo naporno raspravljati sa ljudima koji ili ne razumiju ili ne žele razumjeti temu.Ako za motor piše da je,citiram"uglađen i učinkovit
motor,prikladne snage,nazvan tehnološkim remek djelom".Dakle on nije za trke,nije najjači po litri obujma,možda ne troši apsolutno najmanje...ali svakako je na vrhu kad se svi parametri koji se ocjenjuju zbroje.Vjerovatno su tu odluku donijeli ljudi koji su kompetentni po tom pitanju.Što se pak Nissana GTR tiče,on je svoje pojeo.Trenutno njega jedu,zadnji primjer je legendarna trka 24 stunde Nordschleife,koja je vožena prošli tjedan.Tamo su ga pojeli Audi,pa Mercedesi ...samo treba pratiti malo više utrke,a ne pisati gluposti po forumima i mlatiti praznu slamu LP
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.6.2014.
Odustani
Vrlo vrlo zanimljivo.A barem polovica "stručnih"komentatora na ovom forumu se kunu u japanske motore,kojih ovdje,gle čuda-NEMA.O tome govorim već duže vremena a
li očito ti "stručnjaci"to ne žele čuti.Oni žive u nekom svom filmu.Čestitke Fordu i ostalima na odlično odrađenom poslu !
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .