Testirali smo Clio sa snažnim novim 1,3-litrenim benzincem, automatskim mjenjačem i bogatom opremom Edition One. Vrhunski je automobil, no gotovo dvostruko skuplji od osnovnog Clia
Ovaj Clio je ljubimac tržišta u izdanju koje će si rijetki priuštiti
Renault Clio je hit u Hrvatskoj otkad postoji. Godinama je bio najprodavaniji auto na tržištu, a i u doba korone se ne da. Novi Clio je trenutačno drugi na hrvatskoj listi najprodavanijih.
Nakon što smo isprobali umjerenije verzije, na red je došao model s vrha ponude. Riječ je o benzincu snažnom 130 KS s automatskim mjenjačem i trenutačno najbogatijom opremom Edition One. Riječ je o modelu sa samog vrha ponude. Sa 130 KS jamči vrhunske performanse, ubrzanje do 100 km/h traje sportskih devet sekundi, a maksimalna brzina iznosi 200 km/h.
Vožnja je užitak, a tome pridonosi i odličan brz i komforan automatski mjenjač sa sedam brzina i dvije spojke. Ovjes se dobro nosi s agresivnom vožnjom, jedino bismo poželjeli upravljač koji ima bolji odaziv. Potrošnja na testu od 6,8 l/100 km i više je nego dobar rezultat za snažnog benzinca. Motor zaslužuje samo pohvale za svoj miran i uglađeni rad, ali i eksploziju snage kad stisnete gas.
S komforne strane, ovaj Clio pruža ugođaj više klase. Ovjes je vrlo udoban, kabina je prostrana za jedan auto gradske klase, a materijali i izgled unutrašnjosti su vrhunski. U njoj dominira veliki uspravno postavljeni dodirni zaslon, a ostatak opreme je raskošan. Tu su Bose audio, navigacija, sjedala djelomično u koži, bežično punjenje mobitela... Sve to ima svoju cijenu pa je testirani auto gotovo dvostruko skuplji od osnovnog Clija, oko kojega će se većina kupaca u Hrvatskoj sigurno orijentirati.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1248 kg
dimenzije: 405x180x144 cm
obujam: 1330 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 9,0 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 5,3 l/100 km
cijena: 170.288 kn (testni model), 90.500 kn (osnovni model)