Neki novinari koji su se zaista trudili smanjiti potrošnju ostvarili su i manje od 2,5 litara benzina na 100 kilometara tijekom prvih testnih vožnji novog Mitsubishijeva hibrida
Outlander je kralj štedljivosti: Troši samo dvije do četiri litre
Nova generacija japanskog hibrida predstavljena je hrvatskoj javnosti.
Nakon prvih stotinjak kilometara testnih vožnja brdovitim predjelima, na otvorenoj cesti, autocesti i u gradskim gužvama potrošnja je bila samo 4,1 l/100 km, a neki novinari koji su se zaista trudili smanjiti potrošnju ostvarili su i manje od 2,5 litara benzina na 100 kilometara.
Promjene dizajna Outlandera PHEV-a u odnosu na prethodni model su diskretne, a prava revolucija dogodila se u vezi s pogonskim sklopom. Umjesto dvolitrenog motora, auto sad pogoni 2,4-litreni rafinirani benzinski motor koji ima više snage i momenta. Uz njega, tu su i dva jača električna motora te baterija s većim kapacitetom nego u prethodnika. Zahvaljujući svemu tome, novi Outlander PHEV radi mnogo uglađenije, mirnije i tiše. Ubrzanje do 100 km/h traje 10,5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 170 km/h.