Ovo je prava kamilica u odnosu na sve ono što je tijekom gotovo tridesetogodišnje uspješne karijere izgovorio, osmislio, snimio, prenio…, čuveni voditelj
Otkaz Clarksonu: Pad jednog od najvećih auto magova
Koliko li je samo prašine uskovitlao Clarkson verbalnom eskapadom spram jednog od suradnika najbolje svjedoči i aktivno uključenje u istragu i Tony Halla, generalnog direktora BBC-a! On je donio odluku kako je prije 17 dana jedna od njegovih najvećih novinarskih zvijezda i višestruko nagrađivani Clarkson prešao preko crte koju može tolerirati jedna tako ugledna kuća kao što je to BBC. Pri tome nije naveo kako Clarksonu, Richard Hammondu i Jamesu Mayu krajem trećeg mjeseca ističe ugovor s BBC-om, kako su vodili intenzivne pregovore o budućnosti Top Geara, ali i oko broja znamenki na novom ugovoru. Ovo je prava kamilica u odnosu na sve ono što je tijekom svoje gotovo tridesetogodišnje uspješne karijere izgovorio, osmislio, snimio, prenio…, čuveni voditelj. Stoga prave razloge otkazu Jeremy Clarksonu valja tražiti negdje drugdje, a ne u povrijeđenoj dušici niže potčinjenog producenta Tymona. Na svoj osobujan način, bio je poput najvećeg satiričara koji se nije libio ni najtežih riječi da prokazuje sve one licemjere koji su htjeli prodati bofl robu po cijeni najskupljih proizvoda. Jeremy Clarkson zadnji je i najčvrći bastion spram agresivnog dijela kvazi automobilističke industrije kojoj je cilj dovesti u zabludu potencijelne kupce i uvaliti im svoje ne baš superiorne proizvode.
Jeremy Clarkson skupo je platio cijenu svog ponekad i pomalo ekstravagantnog pristupa temama i životu. Njegova neobična lakoća konverzacije, a posebica gruba istina koje se nije libio iskazivati stajala ga je glave. Konzervativni i puritanski nastrojeni čuvari moralnog inegriteta britanske Katedrale duha zaključili su kako se na BBC-u moraju “štovati standardi pristojnosti i poštovanja”.
Cijelu kolumnu Igora Stažića pročitajte na Autostartu