ako se ne varam ove zvjezdice su marketinška fora jer vrijede samo do 60 km/h, nema tu više brzine kretanja, frontalnog sudara i sl. zar ne?
marko_5
15.9.2013.
Odustani
Opel je prvo bio covjek koji je osnova Njemacku marku za proizvodnju Automobila. Opel je solidan auto za novce a Njemci ga ne vole jer simboliziran americku dom
inaciju nad Njemackim kapitalom
Prikaži još ↓
Št
Štrumpf2007
15.9.2013.
Odustani
Ajde Vi plaćeni komentatori reklamirajte svoje firme negdje drugdje i ne pljujte po ostalim proizvođačima. Opel je bio auto i proizvodio iste dok mnogi drugi, s
adašnji proizvođači, još nisu ni vidjeli automobile. Euro ECAP testovi su realni, ali istina je da bi ih trebalo postrožiti.
PS. koliko znam ona VW fora sa Das Auto to je bila reklama za Opel Kadeta B do je VW još bio mala beba, da se netko zainati mogao bi ih i tužiti - ali neka Vam bude, uživajte u trenutku.
Tko ne vjeruje neka malo pogleda link pa neka naući povijest...
http://www.youtube.com/watch?v=bvEPovwOAb4&noredirect=1
Prikaži još ↓
da
davorek1
15.9.2013.
Odustani
Mazda ima i-activsense nazvan sustav koji sadrži radar za održavanje razmaka, lasersko zaustavljanje u gradu, radare za mrtvi kut, pametna svjetla s upravljanje
m dugim svjetlima i gomilu druge elektronske opreme koja sprečava da do sudara uopće dođe...zar se nebi i to trebalo vrednovati u ocjeni sigurnosti nekog vozila?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.9.2013.
Odustani
a najbolje mi je zaštita pješaka,nek ugrade dormeo ispred
ayayay
15.9.2013.
Odustani
De molim te, kada je Opel i bio auto ?? Nikada, i nikada neće. Mrzim ga
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .