Studija na primjeru Trip Advisora i Irske potvrdila je kako jedna web stranica može itekako imati utjecaj na cijelu jednu industriju, a time i na gospodarstvo zemlje
Online turisti: Uspjeh sezone u turizmu diktira i TripAdvisor
Sa svojih milijardu dolara godišnjih prihoda i preko 60 milijuna korisnika, TripAdvisor najpopularnija je i najjača stranica za pregled i rezervacije turističkih kapaciteta na svijetu. Ono što je davne 2000. počelo kao još jedna web stranica sa slikama destinacija i preporukama, prometnulo se u alat koji izravno utječe na kvalitetu turističke sezone neke zemlje.
Paralelnom analizom hotelske ponude Dublina i Las Vegasa između 2007. I 2009. godine, na University College u Dublinu primijetili su promjenu dinamike rezerviranja smještaja sukladno promjenama ocjena ponude, odnosno rastu tzv. mjehurića i zvjezdica za oznaku kvalitete.
Naime, dok su u Irskoj hotelijeri počeli uvažavati primjedbe svojih gostiju te reagirati poboljšanjem ponude, u Las Vegasu je situacija ostajala nepromijenjena.
Kroz dvogodišnji period Irci su napredovali s preporukama s 3.6 mjehurića na 3.8 što je pak rezultiralo učestalijim rezervacijama i rastom prihoda. Nezavisno istraživanje analitičara iz Tourism Economics pokazalo je i da korisnički generirani sadržaji s TripAdvisora godišnje generiraju 1,7 milijardi dolara prihoda odnosno 2,2 posto ukupnih turističkih prihoda Velike Britanije.