Qashqai je prije deset godina pokrenuo crossover revoluciju, a u međuvremenu je dobio 20 novih konkurenata. Sada na naše tržište stiže i prerađena verzija
Novo poglavlje za rekordera: Vozili smo novi Nissan Qashqai
Četiri godine nakon što je na tržište došla ova generacija Qashqaija stiže redizajn. Prednji dio automobila je u potpunosti promijenjen, isto vrijedi i za većinu stražnjeg kraja, tako da Qashqai sad izgleda mnogo ozbiljnije, ali i masovnije, iako dimenzije nisu mijenjane.
Najprodavaniji europski Nissan prerađen je i u unutrašnjosti gdje je dobio novi volan, atraktivna i udobna sjedala te poboljšan multimedijski sustav. Vožnja je sad osjetno udobnija jer je auto tiši zbog bolje zvučne izolacije i poboljšanja aerodinamike na podvozju. Zbog modificiranog ovjesa bolje je i ponašanje u zavojima. Najtraženiji motor, 1,6 dizel sa 130 KS, radi uglađenije. Ostatak ponude motora čini dizel sa 115 KS, najštedljiviji u klasi, te benzinci od 115 i 163 KS. Osnovni model je pojeftinio i stoji 154.900 kuna.