Renault Captur je najbolje prodavani mali SUV u Europi, a automobil s takvim ‘pedigreom’ treba dostojnog nasljednika. Novi Captur je upravo to, mnogo ozbiljniji auto koji izgleda kao pravi SUV
Novi Captur je pravi nasljednik najprodavanijeg malog SUV-a
Novi Renault Captur je u svakom pogledu ozbiljniji auto od uspješnog prethodnika. Izgledom i opremom podsjeća na Renaulte iz viših klasa, a tako se i vozi. Rast od 11 centimetara znači mnogo više mjesta u unutrašnjosti i veći prtljažnik kapaciteta 402 litre.
Izvana više izgleda kao pravi SUV,a ne crossover, a unutra je kvaliteta izrade i materijala dignuta na mnogo višu razinu. U unutrašnjosti dominira veliki dodirni zaslon postavljen uspravno, a digitalni instrumenti su odlični. Bogata Edition One oprema unutrašnjost čini zaista luksuznom, no i cijenu gotovo dvostruko većom od one osnovnog modela.
Motor je odličan 1,3-litreni četverocilindrični benzinac uparen s vrlo dobrim automatikom s dvostrukom spojkom. Subjektivno imate osjećaj da je snage i više od deklariranih 130 KS, a oduševljavaju i miran rad te potrošnja koja je na testu iznosila 7 litara u gradskoj vožnji. Pohvale zaslužuje i odlučno ugođen udoban ovjes te upravljač koji je mnogo precizniji nego na prethodniku.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
dimenzije: 423x180x158 cm
obujam: 1333 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 9,6 s
najveća brzina: 196 km/h
potrošnja: 5,5 l/100 km
cijena: 203.734 kn (testni model), 117.900 kn (osnovni model)
Testirani Renault Captur Edition One TCe 130 EDC u opremi ima sustav kamera 360°, digitalne instrumente promjera 10,2 inča, dodirni zaslon promjera 9 inča, grijana sjedala, vjetrobran i upravljač, alunaplatke promjera 17 inča...