Treća generacija malog kabrioleta stiže u Boxster i Boxster S izvedbama, sa 265 odnosno 316 KS. Nove tehnologije i smanjenje mase smanjili su potrošnju za 15 %
Novi Boxster atraktivniji je no ikada, ali je još jači i štedljiviji
Baby Porsche je odrastao. Dobro, možda ne sasvim, ali svakako je veći od modela koji će uskoro zamijeniti, a osim toga je i zreliji, i to u svakom pogledu. Dolazi u dvije osnovne verzije: Boxstera tako pokreće novi 2.7-litreni atmosferski šestcilindraš sa 265 KS i 280 Nm okretnog momenta, dok je za pogon Boxstera S zadužen 3.4-litreni motor sa 316 KS i 360 Nm. Oba motora serijski dolaze sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem, a opcijski će u ponudi biti i sedamstupanjski PDK s dvostrukom spojkom. Performanse su u skladu s očekivanjima kod oba modela, pa Boxster i Boxster S razvijaju najveće brzine od 264 odnosno 279 km/h dok iz mjesta do 100 km/h ubrzavaju za 5,8 odnosno 5,1 sekundi.
Potrošnja je u odnosu na usporedive prethodnike smanjena za oko 15 posto, a kome vozne osobine - za koje u Porscheu navode da će biti sjajne - ne budu dovoljne, Boxster će se moći opremiti i posebnim Sport Chrono paketom. Stil i opremljenost, dakako, nisu upitni.