Obavijesti

Tech

Komentari 11

Nova Škoda Fabia je automobil s puno stila, na mnogo višoj razini nego što mnogi očekuju

Nova Škoda Fabia je automobil s puno stila, na mnogo višoj razini nego što mnogi očekuju
23

Ne samo da je Škoda podigla Fabiju na zavidnu razinu, oduševljava i njena prostrana i praktična unutrašnjost, a mali turbo motor savršeno odgovara karakteru auta i čini se snažnijim nego što to je

Kad kažemo najjeftiniji i najmanji model u ponudi Škode to ne zvuči previše prestižno. No kad pogledamo, ili još bolje sjednemo u testiranu Fabiju, postane jasno da ovo nije ni malo ni jeftino. Ovo je impresivan gradski automobil, jedan od najboljih na tržištu. 

Testirana Fabia sa Style paketom opreme, nešto doplata i odličnom trendi narančastom bojom odmah zapinje za oko. Auto je skladan i atraktivan iz kojeg ga god kuta pogledali. I izgleda prilično veliko što nije optička varka, jer ovo auto B-segmenta, odnosno gradske klase, no jedan od najvećih predstavnika svoje vrste. 

Dužina od 411 centimetara i širina od 178 koje su među najvećima u klasi ostavljaju prostora za prostranu unutrašnjost, a kada tome dodamo Škodin talent za jako dobro iskorištavanje prostora dobivamo mnogo mjesta u kabini i prtljažnik koji je s 380 litara zapremine, veći i nego kod nekih kompaktnih automobila. Na stražnjim sjedalima se bez problema mogu udobno smjestiti i veće osobe.

Uređenje kabine je prilično maštovito. Puno je tu dizajnerskih detalja koji izgledaju lijepo i podižu dojam u unutrašnjosti. Kao što je svjetski trend, i u Fabiji dominiraju veliki dodirni zaslon i digitalni instrumenti, no uređenje armatura, kabine, sjedala, kvaliteta materijala i završna obrada su na osjetno višoj razini od prosjeka gradske klase.  

Za pogon testirane Fabije je zadužen benzinski TSI motor sa 110 KS koji je i inače omiljen izbor kupaca kad je ovaj automobil u pitanju. Poznati i provjereni trocilindraš odaje dojam da ima i više snage. Ubrzanje do 100 km/h traje manje od deset sekundi, a maksimalna brzina premašuje 200 km/h. I više nego dovoljno. Također, međuubrzanja su vrlo dobra i uvijek imate dojam da motor ima mnogo momenta, čak i kad ostanete u višoj brzini. 

Potrošnja na testu iznosila je 6,6 l/100 kilometara u gradskoj vožnji i 5,5 kad smo tome dodali otvorenu cestu i malo autoceste. Sasvim u redu. 

 

Mjenjač je precizan i relativno kratkog hoda, upravljač izravan, a ovjes vrlo uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji zavojima. S izazovima malo sportske vožnje dobro se nose i kočnice. No najveća kvaliteta Fabije je udobnost. Ovo je jedan od najboljih automobila u ovoj klasi po tom pitanju. Ovjes vrhunski upija neravnije i da ne znate da ste u Fabiji vjerojatno biste pomislili da se vozite u nečem mnogo većem i 'ozbiljnijem'. Pohvala i za solidnu zvučnu izolaciju koja je mnogo bolja nego kod prethodnice. 

Svidjela su nam se i takozvana Simply Clever rješenja kojima se Škoda ponosi. Za to da u poklopcu spremnika goriva imaju skrivenu strugalicu za led znaju mnogi, no rijetki znaju da Fabia na posudi ua tekućinu za pranje stakla ima ugrađen lijevak za lakše dodavanje tekućine. Praktično i jednostavno. 

Cijena testiranog automobila se u vrijeme dok cijene divljaju i ne čini prevelikom. Fabia je jedan od najuvjerljivijih i najboljih automobila u klasi, a kada je u pitanju uloženo i dobiveno tu je možda i najbolja. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1165 kg
dimenzije: 411 x 178 x 146 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 81 kW/110 KS  
0-100 km/h: 9,7 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
cijena: 154.799 kn (testni model), 139.033 kn (1.0 TSI Style bez dodatne opreme), 115.634 kn (osnovna Fabia)

 
Važnija oprema Škoda Fabia 1.0 TSI Style:

Aluminijski naplatci 17", LED svjetla, dodirni zaslon 9,2", digitalni instrumenti 10,25", automatski dovoznoski klima uređaj, prednji i stražnji senzori za parkiranje, ambijentalno osvjetljenje...

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 11
Nova investicija: Volkswagen udružuje snage s američkim proizvođačem električnih vozila
VELIK ULOG

Nova investicija: Volkswagen udružuje snage s američkim proizvođačem električnih vozila

Krajem lipnja njemački automobilski div Volkswagen objavio je da bi u idućim godinama u Rivian mogao uložiti do pet milijardi dolara osigurao pristup njegovoj tehnologiji i ubrzao razvoj softvera
A1 data centar dobio certifikat za sigurnost, povećali kapacitet zbog umjetne inteligencije
VISOKA ZAŠTITA

A1 data centar dobio certifikat za sigurnost, povećali kapacitet zbog umjetne inteligencije

akon tri godine postojanja, ovaj data centar prošao je kompleksno recertificiranje te dobio Tier III Facility certifikat, što ga čini jednim od samo dva podatkovna centra u Hrvatskoj s ovom razinom zaštite.
Koordinacija: Pogledajte kako se postavlja najpoznatija krovna membrana koja je oduševila svijet
PROMO

Koordinacija: Pogledajte kako se postavlja najpoznatija krovna membrana koja je oduševila svijet

Saznajte sve o novoj emisiji Koordinacije.