Citroënov jednovolumen ima sve što bi moglo trebati obiteljskim korisnicima. Novi 1.6 litreni HDi sa 112 KS i 6-stupanjskim mjenjačem pokazao se sjajnim u Citroënu
Niža cijena, više opreme: U C4 Picassu teško je poželjeti više
Euforiju koja prati nastupe hokejaša Medveščaka u EBEL ligi Citroën je mudro iskoristio za promociju svojih modela. Monovolumenski C4 u medvjeđem krznu podrazumijeva vrlo bogatu opremu pa je u Medveščaku teško poželjeti više.
Ako baš cjepidlačimo, ovom bismo Citroënu mogli zamjeriti nedostatak pravog rezervnog kotača. Sve ostalo je sasvim ok, a cijena od 155.000 kuna pogotovo, uzmemo li u obzir omjer uloženoga i dobijenoga.
Nakon toga je i manje minuse, poput nepreciznog mjenjača i tu i tamo tvrde plastike, lako oprostiti.
Vrlo dobar 1.6 dizelski motor
Novi 1.6-litreni HDi motor sa 112 KS pokazao se sjajnim u Picassu, posebno u kombinaciji sa 6-stupanjskim mjenjačem. Elastičan, štedljiv i uvjerljiv, možda je i ponajbolji izbor za taj model. Ionako vrlo udoban, mekano ugođen ovjes profitira i od relativno mesnatih 16-inčnih kotača.
Citroën C4 Picasso HDi Medveščak
masa: 1430 kg
dimenzije: 447x183x168cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 82 kW/112 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,8 s
najveća brzina: 181 km/h
potrošnja: 5,2 l /100 km
cijena: 155.000 kn (testni model) 155.000 kn (bez doplata)
konkurencija: Renault Scenic, Volkswagen Touran, Chevrolet Orlando
PLUS: vizualni nastup izvana i u unutrašnjosti, uvjerljiv i efikasan motor, udobnost vožnje, vrlo bogata opremljenost, prostrana kabina i prtljažnik, udobnost vožnje
MINUS: djelomično neugledna siva plastika, neprecizna ručica mjenjača s dugačkim hodovima