U startup platformu BUD koja funkcionira kao metaverse dosad je uloženo preko 60 milijuna dolara, a uskoro će se u njoj moći prodavati i NFT-ovi
NFT i metaverse uskoro će naći zajednički jezik u aplikaciji BUD
Metaverse i NFT-ovi sve se češće spominju u zajedničkom kontekstu. Ovaj put u režiji popularne Metaverse aplikacije BUD, čiji je startup iz 2019. u najnovijoj rundi ulaganja dobio 37 milijuna dolara.
Vrijednost financiranja za sve investicije u BUD-u tako sad prelazi 60 milijuna dolara.
BUD-ova ideja je stvoriti multiverse za generaciju Z u kojem je dakako moguća interakcija između korisnika uz igranje. Aplikacije poput Robloxa i Zepetoa već rade sličnu stvar, samo što BUD planira uvesti, ni na čije iznenađenje, nezamjenjive tokene (NFT-ove).
- Dok BUD već omogućuje kreiranje 3D sadržaja pretežno za Gen Z korisnike, nastavit ćemo raditi na tome da uvedemo blockchain kako bi omogućili našim korisnicima i kreatorima da doista posjeduju i unovče svoje kreacije - rekao je Shawn Lin, jedan od osnivača BUD-a za TechCrunch.
U BUD-u inače možete kreirati simpatične 3D likove te niz drugih šarenih sredstava i iskustava, a tvorci najavljuju mogućnost preprodaje tih kreacija u formi NFT-ova.
Kako će sve to još točno izgledati, BUD ne otkriva s puno detalja, osim da će trgovanje uskoro biti moguće. Aplikacija je u uporabi od studenog, a dosad je kroz nju stvoreno preko 15 milijuna zasebnih virtualnih prostora u kojima se može igrati. Što se pak tiče svih pomoćnih opcija poput dizajniranja likova i njihovih kostima, tu brojke dosežu i 150 milijuna.
Ipak, valja napomenuti da BUD još ne naplaćuje provizije, a unutar aplikacije nema niti oglasa, zbog čega njena popularnost globalno raste. Izvjesno je da će se neke od tih stvari ubrzo promijeniti.