Hrvatska je jedina clanica eu kojo sve brojke pokazuju da iz godine u godinu sve ide na lošije. Ova brojka od 13 godina starim autima u hrvata takodjer pokazuje
svu nasu bjedu i dokaz je najsiromasnije zamlje u eu!
E moji politicari sram vas moze bit dokle ste dogurali ovu predivnu zemlju
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.9.2018.
Odustani
Istina prosjek je takav kakav je,ali je isto tako prosječna plaća u Hr 4000kn a ne ovo što naši dragi kalkuliraju i izbacuju nekakve prosjeke od 6000kn,isto tak
o vozim auto iz 2005 godine,novo sam kupio tad i najvjerovatnije više nikad
Prikaži još ↓
fi
filip33
13.9.2018.
Odustani
Kada želite auto uvesti iz bilo koje članice EU u Njemačku, sve vas zajedno ispadne oko 80 Eura. Znam jer sam to prošao. Kada takav isti auto želite uvesti u RH
, država vas cjepi za cca 2000 Eura. To je jedan od razloga što imamo najstariji vozni park u EU. Puno bogatije zemlje od nas imaju manja davanja i samim time su im automobil jeftiniji. Ako ovako nastavimo imati ćemo starija vozila nego Kubanci
Prikaži još ↓
x00x
13.9.2018.
Odustani
Zato trrba dici trosarine na nove aute jos bar 300 posto
bl
bluewin
13.9.2018.
Odustani
Kad su nam carina i ostali izdatci najvecu u cijeloj Evropi , kao da imamo fabriku automobila. A uvoz , mesa , mlijecnih proizvoda , voca i ostalog smeca ne ca
rine se propisno.
Prikaži još ↓
korisničko ime zauzeto
13.9.2018.
Odustani
a ja mislil da je pravi razlog to kaj si ljudi više ne mogu priuštiti novije
vv
vvvlada
13.9.2018.
Odustani
Jedva čekam da u Njemačkoj zabrane dizele... Evo ih kod nas, juhu
Rosenrot
13.9.2018.
Odustani
Odlično kako nas uspoređujete sa Njemačkom.Zemljom gdje je standard i kultura takav da postoji ekološka svijest kod građana a da ne pričamo da imaju vrhunski ja
vni prijevoz i gdje je najnormalnije izaci vani u grad i da te taxi vozi jer košta par eura.Kada običan građanin u hr uzme taxi???
Prikaži još ↓
Gu
Gutmann
17.9.2018.
Odustani
Zbog visokih carina (trošarina) na uvoz iz EU i drugog najvišeg PDV-a u EU ljudi ne kupuju nove aute a zbog WLTP-a novi automobili poskupljuju i do 10 000 Kuna
više (niža klasa) do više od 50 000 Kuna (viša klasa) što će za posljedicu imati potpuni krah tržišta novih auta u HR. Prosječna starost osobnih vozila u HR je 14 godina, na cestama je više od 450 000 vozila starijih od 20 godina te a od ukupnog broja vozila milion vozila je starije od 10 godina. Zbog prastarog Hrvatskog voznog parka trpi sigurnost u prometu te ekologija a samim time zdravlje gradjana ali izgleda da našu vladu ne interesira boljitak naših gradjana. Osim toga država radniku od plaće uzme preko 60% što je zaradio, dakle za državu (večinom uhljebe) u godini radite gotovo 7 mjeseci... ne čudi bjeg ljudi iz RH.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .