Renault se kod Twinga odlučio za revoluciju. Twingo je dobio stražnji pogon i mali turbomotor koji je tijekom testa u gradu trošio samo 5,9 litara. No takav je i skup
Nešto sasvim novo: Twingo je potpuno drugačiji od drugih
Zbog suradnje sa Smartom, novi Twingo je dobio stražnji pogon i motor, a to ga je učinilo potpuno različitim od tipičnog konkurenta. Neuobičajena koncepcija u kombinaciji s lepršavim vanjskim i unutarnjim dizajnom čini ovaj automobil vrlo poželjnim. Pogotovo kad je riječ o najskupljoj verziji u ponudi kakvu smo mi testirali.
Mali turbomotor od 90 KS daje Twingu vrlo dobra ubrzanja uz testnu potrošnju u gradu od samo 5,9 litara. I na duljim putovanjima autocestom Twingo se ponaša sasvim solidno te je, s obzirom na klasu kojoj pripada, vrlo udoban.
Cijena testiranog auta je netipično visoka za ovu klasu, no to je zbog vrhunske opremljenosti. Tipični hrvatski kupac češće će birati skromnije izvedbe koje stoje od 65.900 kuna.
Prednosti, ali i neke mane
Stražnji pogon i motor učinili su Twingo manje varijabilnim i prostranim u pogledu prtljažnika. No zato je zabavniji u vožnji, tiši pri većim brzinama na autocesti, gdje motor gotovo ne čujete, i vrlo okretan. Naime, prednji kotači se mogu mnogo više zaokrenuti, a to manevriranje Twingom na malom prostoru čini pravim užitkom.
Vrlo razigrana unutrašnjost
Maštoviti dizajn i šarenilo dominiraju u unutrašnjosti. Pametni telefon spojen na automobil zahvaljujući posebnoj aplikaciji Renault služi kao obrtomjer, putno računalo, navigacija, glazbeni player...
Renault Twingo TCe 90 Dynamique
TVORNIČKI PODACI
masa: 943 kg
dimenzije: 360x178x157cm
obujam: 898 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 10,8 s
najveća brzina: 165 km/h
potrošnja: 4,3 l/100 km
CIJENA: 100.895 kn (testni model) 89.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Citroën C1, Toyota Aygo, VW Up!, Smart ForFour