Apsurdni nestanak modela iz ponuda trenutačno se događa u gotovo svih proizvođača u autoindustriji, a nestašica popularnih automobila osjeti se i u Hrvatskoj
Nestašica zbog novih propisa: Najjeftiniji Golf 285.883 kune!
Najjeftiniji Volkswagen Golf koji se (na današnji dan) može kupiti u Hrvatskoj košta 285.883 kune! Najjeftiniji Golf je model GTD (184 KS), a osim njega u ponudi je jedino još električni e-Golf. Osim njih, sve dizelske i benzinske Golfove trenutačno je nemoguće kupiti, piše Auto start.
Da, dobro ste pročitali. U ponudi brojnih modela Volkswagen grupacije su ostali samo najskuplji modeli. Te cijene na svojim stranicama objavio je AutoZubak, ovlašteni prodavač VW-ova, Audija, Škoda i Seata...
Zbog uvođenja novih i strožih normi WLTP u autoindustriju svi proizvođači bili su prisiljeni svoje automobile prilagoditi novim standardima. Tako su neki najpopularniji automobili u cijeloj Europi stavljeni na čekanje. Primjerice, najjeftiniju Škodu Superb treba platiti gotovo 250.000 kuna, umjesto 190.000, koliko inače košta osnovni model.
Također, Kodiaq se može nabaviti tek za 241.500 kuna. Bolja situacija nije ni u drugih proizvođača. Primjerice, Renault je iz ponude izbacio čak 80 posto verzija modela Scenic, a negativnom trendu pridružili su se i brojni ostali proizvođači. Neki svoje nove cjenike uspješno skrivaju od javnosti, ponajviše zbog 'pomora' najprodavanijih modela. Situacija je više-manje jednaka u cijeloj Europi već nekoliko mjeseci, a kraj se još ne nazire...
Novi WLTP mijenja neprecizni NEDC standard
Novi testovi normi WLTP opsežniji su i zahtjevniji te treba dva ili tri puta više vremena nego dosad da se provedu. 'Volkswagenov bestseler' Golf upravo je među onima koji čekaju odobrenje, a proizvođač se nada kako će se to dogoditi do kraja rujna. Zbog toga se očekuje da će se isporuka kupcima usporiti u rujnu i listopadu, da bi se potom ubrzala. Dosadašnje norme NEDC pokazale su se neučinkovite i precizne, stoga je cijela autoindustrija bila primorana promijeniti kompletan način testiranja emisija ispušnih plinova.
Od svih proizvođača, najbolje je prošao Opel, koji je puno ranije od ostalih zakazao svoja testiranja po novim normama koja se odvijaju isključivo u pogonu u Velikoj Britaniji, tako da su svi Opelovi automobili bili spremni za isporuku već početkom kolovoza.