Fiat 500 je dobio novi motor. Mild hybrid s tri cilindra troši mnogo manje, a performanse auta su osjetno bolje. U gradu smo na testu trošili 5,5 l/100 km što je realno litru do dvije bolje
Neodoljivo je 'sladak', a sada je postao i osjetno štedljiviji
Fiat 500 je jednostavno neodoljivo simpatičan s koje ga god strane pogledali, kako izvana tako i iznutra. A sada je postao i tehnološki napredniji.
Auto više nema 1,2-litreni motor s četiri cilindra i 69 KS. Njega je zamijenio novi hibridni sustav s tri cilindra i 70 KS koji se u praksi pokazao mnogo boljim.
Ubrzanja do 100 km/h na istoj su razini kao dosad, maksimalna brzina je minimalno povećana no osjećaj je da 500 u vožnji zbog dodatnog električnog motora u svakom trenutku ima više snage. Tako je uvjerljiviji pri međuubrzanjima, a nije ni potrebno tako često mijenjati brzine kao do sada.
I potrošnja je bolja, u gradu smo na testu trošili 5,5 l/100 km što je realno litru do dvije bolji rezultat nego kod starog motora. Novi motor poboljšao je i akustični komfor vožnje, buka je manja, a osjećaj je da se motor manje napreže.
Ovaj hibrid se u praksi vozi kao klasičan benzinac, a jedino što je korisno za znati je da pri brzinama manjima od 30 km/h pri usporavanju možete ubaciti u “ler” i motor će se ugasiti. Štedljiv i nadasve simpatičan auto kojem ni cijena nije pretjerana.
masa: 1055 kg
dimenzije: 357x163x149 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 52 kW/70 KS
0-100 km/h: 13,8 s
najveća brzina: 167 km/h
potrošnja: 5,3-5,7l/100 km
cijena: 108.972 kn (testni model), 99.350 kn (osnovni model)
Testirani Fiat 500 1.0 Sport Hybrid u opremi ima alunaplatke 15”, automatski klima uređaj, dodirni zaslon 7”, digitalne instrumente, stakleni krov...