Najveći adut malenog Citroëna C1 je njegov motor. Provjereni trocilindrični agregat temeljito je obnovljen, a njegova najveća prednost je mala potrošnja od 5,5 litara
Neodoljivi mališan: Citroën C1 opet osvaja svojim adutima
Citroën C1 je i u novoj generaciji “brat blizanac” Toyote Aygo i Peugeota 108, a kako se mali Peugeot više ne prodaje u Hrvatskoj, C1 ima automatski slabiju konkurenciju. Automobil je i dalje među najmanjim u klasi, što je jasna prednost prilikom manevriranja i parkiranja u gradu. U unutrašnjosti ima sasvim dovoljno mjesta za četvero putnika, no zato je prtljažnik sa 196 litara skroman.
Najveći adut C1 je njegov motor. Provjereni trocilindrični agregat temeljito je obnovljen, a njegova najveća prednost je mala potrošnja. Na testu je C1 u gradu trošio samo 5,5 l/100 km. Motor je ugodan u vožnji ali, ruku na srce, i previše vibrira.
C1 je također udoban, ergonomski inteligentno riješen i šarmantan. Dovoljno da ga svrstamo među najpoželjnije automobile u mini klasi.
Top model je bogato opremljen
Top oprema Shine u seriji donosi multimedijski sustav s velikim zaslonom osjetljivim na dodir, alu naplatke, kromirane ukrase i još dosta toga. Testni model dodatno ima kameru i senzore za parkiranje te automatsku klimu.
Citroën C1 VTi 68 Shine
TVORNIČKI PODACI:
masa: 880 kg
dimenzije: 347x162x146cm
obujam: 998 ccm
snaga: 51 kW/69 KS
ubrzanje (0-100km/h): 14,3 s
najveća brzina: 155 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
CIJENA: 95.015 kn (testni model) 87.608 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Aygo, VW Up!, Hyundai i10, Fiat Panda