Ugledni magazin Financial Times poduzetnika i osnivača Croatian Makers inicijative Nenada Bakića stavio je na prvo mjesto u kategoriji pojedinaca koji pomažu u promociji digitalne transformacije u Europi
Nenad Bakić jedan je od sto digitalnih šampiona u Europi
Osnivača inicijative Croatian Makers, poduzetnika Nenada Bakića, magazin Financial Times uvrstio je na svoju godišnju listu društveno utjecajnih ljudi i kompanija, "Europe’s 100 digital champions". Bakić se našao na prvome mjestu u kategoriji pojedinaca koji pomažu u promociji digitalne transformacije u Europi. Financial Times posebno je istaknuo projekt Croatian Makers, te neprofitnu organizaciju IRIM, koju je Bakić pokrenuo sa suprugom Rujanom.
- Edukacija je više nego ikada put u budućnost, a velika je stvar da je jedan poduhvat u maloj i zaostaloj Hrvatskoj baš u tom području uzor u Europi. Siguran sam da smo već zasadili naciju digitalnih stvaralaca, što će se za 5-10 godina vidjeti kao ključni društveni doprinos - rekao je Bakić i dodao da ga je priznanje Financial Timesa ohrabrilo te kako vjeruje da će dobiti još više podrške.
- Osobno mi to puno znači ali sam jako ponosan i na cijeli tim IRIM-a - rekao je.
Poduzetnik godine
Bakić je proglašen i poduzetnikom godine na ovogodišnjoj Zlatnoj kuni.
- U današnje vrijeme se znanjem može nadoknaditi nedostatak kapitala, kao što su to napravili Mate Rimac i Darko Sabol iz Photomatha. Vjerujem da je ovo ulog u buduće poduzetništvo - izjavio je Bakić.
S Croatian Makersima u hrvatske škole donirali su 25.000 micro:bit računala, koja su se pokazala kao sjajan alat u radu u svim nastavnim predmetima, a priliku da prve digitalne korake naprave s mikroračunalima dobilo je već 100.000 djece u Hrvatskoj. Pritom je u školama, ali i za nastavnike, te po knjižnicama odrađeno više od 5000 radionica. Pokrenuta je i robotička liga koja okuplja više od 1000 škola u regiji.
- Želim da hrvatska djeca budu ravnopravni građani 21. stoljeća, nemamo im pravo uskratiti budućnost - istaknuo je Nenad Bakić na konferenciji "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska", ističući kako je Pro Mikro jeftin projekt kojim je informatika uvedena u šeste razrede. Inače, program koji Croatian Makers uvode u niže razrede osnovnih škola, u svoje je škole uvela Švedska. Planovi za budućnost su širenje digitalne pismenosti diljem regije.
Na listi Financial Timesa našao se i Rimac Automobili.