Ne propustite čak 5 seminara Poslovnog dnevnika u 5. mjesecu s 50% popusta. Požurite se prijaviti jer broj mjesta je ograničen.
Ne propustite 50% popusta na 5 seminara u 5. mjesecu!
Popust od 50% vrijedi za 5 odabranih seminara u svibnju, a obračunava se na redovnu cijenu. Popusti se međusobno ne zbrajaju i broj polaznika je ograničen. Kod za popust prilikom online prijave je KOD:752024PD. Prijavi se!
5 seminara:
14.5.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti
15.5.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije
16.5.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
17.5.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom
18.5.2018. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika
U kratko o seminarima:
Naziv seminara: Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti
Datum održavanja: 14.5.2018.
Koji su stilovi vođenja uspješnih leadera
Kako i zašto delegirati zadatke
Uzroci (ne)motiviranosti članova timova
Materijalna i nematerijalna motivacija u praksi
Konflikti na radnom mjestu, strategije rješavanja konflikata korak po korak
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Naziv seminara: Pregovaranje i vježbe komunikacije
Datum održavanja: 15.5.2018.
Kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa...)
Taktika razmjene informacija - tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
Kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
Kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
Kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Naziv seminara: NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima
Datum održavanja: 16.5.2018.
Tehnike kontrole vlastitih negativnih reakcija i ljutih klijenata
Jezični obrasci za efikasnu komunikaciju
Što je zabranjeno reći ljutom klijentu
Umijeće postavljanja pitanja u svrhu dobivanja željenog odgovora
Riječi i rečenice koje ruše otpor kod ljutih sugovornika
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Naziv seminara: Uspješno poslovno komuniciranje telefonom - Što žele nezadovoljni klijenti?
Datum održavanja: 17.5.2018.
Verbalne i neverbalne poruke – stresori
Kako dobiti preciznu informaciju od klijenta
Pregovaranje, komunikacija i postavljanje pitanja
Uloga aktivnog slušanja - Vježbe
Up sell i/ili Cross sell
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Naziv seminara: Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika
Datum održavanja: 18.5.2018.
Učinkovito vođenje tima, sinergija i poticanje suradnje u timu
Što su konflikti i kako is spriječiti
Komunikacijske tehnike i alati
Davanje i primanje povratne informacije članovima tima
Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Organizator: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik
www.poslovni.hr/seminari/
Rezervirajte svoje mjesto.
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr