Obavijesti

Tech

Komentari 1

'Nastavnici su postali mentori, a ocjenjivanje će biti osjetljivo'

'Nastavnici su postali mentori, a ocjenjivanje će biti osjetljivo'
1

Ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje Dubravka Brezak Stamać sudjelovat će na prvoj online konferenciji o obrazovanju 20. svibnja u 10 sati, na Facebook i YouTube kanalu 24sata

Nastava na daljinu izričita je i zorna potvrda digitalne transformacije sustava obrazovanja, smatra Dubravka Brezak Stamać, ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje 

Iako je proteklih godina bilo ozbiljnih razmimoilaženja u radu Ministarstva znanosti i obrazovanja, te AZOO-a, u novonastaloj situaciji Agencija se dodatno uključila u rad s nastavnicima i učiteljima. Je li to dovoljno i što nastavnicima treba osigurati ova institucija razgovarat ćemo na prvoj online konferenciji o obrazovanju.

Konferencija “OFF/ONLINE Pitanje je sad?” održat će se 20. svibnja s početkom u 10 sati na Facebooku 24sata, te Youtube kanalu 24sata.  
Ponosni partneri prve online konferencije “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska” su HEP i Energia naturalis.

- Savjetnici su i sami producirali e-lekcije te tako bili podrška nastavnicima. Također, savjetnici su ostali podrška i pomoć roditeljima, nastavnicima i ravnateljima  koji su im se obraćali upitima, tražeći pomoć jer su domaće zadaće i druga zaduženja ponekad prelazili mjeru - ističe Dubravka Brezak Stamać, koja će sudjelovati na panelu "BACK TO FUTURE: Što donosi škola na daljinu?" uz Zlatka Stića, ravnatelja Prirodoslovne škole Vladimir Prelog u Zagrebu, Ljiljanu Crnković, ravnateljicu XV. gimnazije u Zagrebu, Sanju Petrušić Goldstein, ravnateljicu OŠ “Lauder Hugo Kon” u Zagrebu, te Ivana Plantića, nastavnika OŠ Smokvica s Korčule. .

Pokretanje videa...

00:24

Ravnateljica AZOO smatra kako je, nastavno na reformu "Škola za život", u popularizaciji digitalne pismenosti nastava na daljinu otvorila pristup neslućenim mogućnostima aktivnoga učenja.

- Ovo je pionirski pothvat u hrvatskom školstvu koji neće umanjiti kreativno znanje ukoliko takvoj nastavi u potpunosti ne prepustimo učenike i nastavnike. Interakcija učenika i nastavnika unutar jednoga redovnoga nastavnog sata je nezamjenjiva jer ona potiče kognitivno, afektivno i psihomotoričko. Ipak, socijalne kompetencije učenika u ovakvoj nastavi (online nastavi) su svedene na minimum jer djelomično pasivno prati nastavni sat i nakon toga se posvećuje domaćim zadaćama i drugim oblicima aktivnosti koje bi poticale njegov rad. Učenici i roditelji se stoga žale na iscrpljujuće obveze - upozorava Brezak Stamać, te zaključuje:

- Očekujemo u lipnju upite vezane uz vrednovanje i ocjenjivanje na kraju školske godine, što će biti vrlo osjetljivo jer su učenici od 11. ožujka 2020. orjentirani prema digitalnim platformama i svojim učiteljima koji su postali mentori u pravom smislu riječi.  

Pridružite nam se u srijedu, 20. svibnja u 10 sati!

Sve detalje i program konferencije potražite na www.boljeobrazovanje.hr.

Tema: Bolje obrazovanje 2020.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u