Korisnike koji su otišli s najveće društvene mreže brine tko im vidi slike, živciraju ih stalne promjene i površnost komunikacije te brinu zbog protraćenih sati na Fejsu
Napravili studiju: Tko su ljudi koji su stvarno otišli s Fejsa?
Uz mnoge promjene životnog stila, obećanja 'da ću otići s Facebooka' također su postala in na listama mnogih tijekom razgovora, no dok mnogi o tome pričaju, rijetki stvarno ugase svoje profile na najvećoj društvenoj mreži.
Znanstvenici sa Sveučilišta u Beču htjeli su vidjeti tko su i kakvi su ti ljudi te su napravili studiju na 310 ispitanika koji su otišli s mreže te 321 korisniku Facebooka. Istraživali su demografiju i život tih ljudi, osobnost, stavove prema privatnosti...
U ispitivanje su bili uključeni ljudi iz cijelog svijeta, koji su pristali na istraživanje, ali ipak radi se o malenom uzorku u odnosu na golemi broj korisnika Facebooka i naravno ne mogu biti reprezentativni za sve one koji su odustali od mreže.
Iz istraživanja se može vidjeti da su to ljudi koji nisu puno drugačiji od nas, brine ih tko im vidi slike, živciraju ih promjene i površna komunikacija te su zabrinuti zbog količine vremena koju su potrošili gledajući u ekran. Skoro 46,8 posto korisnika Facebooka u ispitivanju je reklo da su razmišljali o odlasku s mreže, a 61 posto njih je ranije otišao na 'produženi odmor' od nekoliko tjedana ili mjeseci.
Kakvi su ljudi koji su ugasili profile:
Vjerojatnije su muškarci - među onima koji su otišli s Facebooka 71,5 posto su muškarci, dok je među sadašnjim korisnicima u ispitivanju bilo 70,5 posto žena.
Nešto su stariji - prosječna starost onih koji su otišli bila je 31 godinu, dok je grupa koja je na mreži imala u prosjeku 24 godine.
Više ih brine privatnost - ispitanici koji nisu više na Fejsu značajno su zabrinutiji zbog privatnosti.
Savjesniji su - uz minimalne razlike u karakteru, savjesnost je jedina bila nešto viša kod onih koji su otišli s mreže.
Nešto su ovisniji o internetu - obje skupine su žestoki korisnici Interneta, ali korisnici Facebooka pokazali su manju razinu ovisnosti.
Imali su manje prijatelja - 133 prijatelja u prosjeku su imali oni koji su otišli s mreže, dok korisnici imaju u prosjeku 349 prijatelja.
Obje skupine provodile su skoro istu količinu vremena na Facebooku.
Plavi planet: Facebook karta povezuje baš svakog prijatelja