Ove godine će se fokusirati na temeljne usluge prijevoza i ukinuti odjele koji nisu ključni. Uz otkaze vozačima, planiraju zaposliti i 2000 ljudi u sklopu usmjeravanja fokusa na tehnologiju sigurnosti, razvoj i širenje
Nakon ubojstava i pritisaka vlasti, Didi otpušta 2000 ljudi
Kineska prijevoznička tvrtka Didi Chuxing otpustit će ove godine oko 2.000 vozača, kazao je neimenovani izvor za Reuters, signalizirajući promjene pod pritiskom pojačane pozornosti regulatora i nezadovoljstva javnosti nakon ubojstva dvoje korisnika usluga.
Ove godine će se fokusirati na temeljne usluge prijevoza i ukinuti odjele koji nisu ključni za temeljno poslovanje, izjavio je na internom sastanku uprave izvršni direktor Cheng Wei.
U Didiju istodobno planiraju zaposliti više od 2.000 radnika u sklopu usmjeravanja fokusa na tehnologiju sigurnosti, razvoj proizvoda i širenje poslovanja na globalnoj razini sa ciljem očuvanja postojećeg broja radnika, kazao je neimenovani izvor, želeći ostati anoniman budući da informacija još nije dostupna javnosti.
Glasnogovornica kompanije nije željela komentirati informaciju o otkazima. Izvješća o mogućim otpuštanjima pojavila su se krajem siječnja.
U Didiju pokušavaju ublažiti bojazni regulatora i javnosti vezane za sigurnost nakon što je jedan njihov vozač u svibnju prošle godine ubio klijenta. Potom je u kolovozu drugi vozač silovao i ubio klijenticu. Za zločin počinjen u kolovozu kineski je sud krivcu odredio smrtnu kaznu.
Zabrinutost za sigurnost koči Didijeve planove za širenje poslovanja.
Kompanija je 2016. uspješno iz Kine istisnula Uber i postala vodeći prijevoznik na domaćem tržištu. Sada se suočavaju s financijskim problemima zbog konkurencije novih prijevoznika i sve veće popularnosti usluga dijeljenja bicikala, popout Mobikea.
Ovog je tjedna kineski informativni portal specijaliziran za tehnološke vijesti izvijestio da je Didi prošlu godinu zaključio s gubitkom od 10,9 milijardi juana (1,6 milijardi dolara).
Tržišna kapitalizacija kompanije premašila je 65 milijardi dolara nakon prikupljanja kapitala u 2018. Razmatraju i mogućnost uvrštenja dionica u burzovnu kotaciju već ove godine, kazali su izvori za Reuters.