Gotovo 100 njezinih radnika bit će integrirano u WPP-ovu marketinšku agenciju VMLY&R koja broji više od 13 tisuća zaposlenika, priopćila je britanska kompanija
Najveća svjetska tvrtka za oglašavanje kupila je agenciju koja se oslanja na influencere
Britanski WPP, najveća svjetska tvrtka za oglašavanje, izvijestio je da je kupio njujoršku marketinšku agenciju Obviously koja se u promotivnim kampanjama oslanja na influencere. Vrijednost transakcije nije objavljena.
Obviously je osnovan 2014. godine i posluje u San Franciscu i u Parizu. Agencija je razvila tehnološku platformu za kreiranje složenih i opsežnih marketinških kampanja za kompanije poput Googlea, Forda, Ulta Beautyja i Amazona, napominju u WPP-u u priopćenju objavljenom u utorak.
Gotovo 100 njezinih radnika bit će integrirano u WPP-ovu marketinšku agenciju VMLY&R koja broji više od 13 tisuća zaposlenika, priopćila je britanska kompanija.
Prošli tjedan WPP je kupio Goat, kompaniju koja se specijalizirala za influencerske marketinške kampanje za brendove poput Della, Tesca, Ubera i Nature, napominje Reuters.