Dok konkurenti gotovo u pravilu nude četiri sjedala, Karl je registriran za petero. I u vožnji se doima odraslije od rivala. Jedan je od najboljih auta u najmanjoj klasi
Najmanji Opel na testu: Karl je ozbiljniji i veći od konkurencije
Up, Aygo, C1, i10 i društvo dobili su ozbiljnog konkurenta. Ulazak Opela u klasu kojoj su noviteti dosta rijetki osvježio je ponudu za kupce manje platežne moći. Osnovni model spada među 10 najjeftinijih auta u Hrvatskoj, a testirani nudi zaista mnogo opreme za fer cijenu.
Osim toga vrlo je prostran, a vozi se kao mnogo ozbiljniji auto. Pritom mislimo i na komfor, ali i na ponašanje pri bržoj vožnji i na otvorenoj cesti. Gradska potrošnja na testu od 6,2 l/100 km je prihvatljiva. Pohvale zaslužuje i cijena testnog modela koji unatoč dosta bogatoj opremi nije pretjerana. Karl je dobra vrijednost za uloženi novac.
Tvornički podaci:
- masa: 938 kg
- dimenzije: 368x170x148 cm
- obujam: 999 ccm
- snaga: 55 kW/75 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 13,9 s
- najveća brzina: 170 km/h
- potrošnja: 4,5 l /100 km
- cijena: 85.756 kn (testni model) 85.756 kn (bez doplata)
Testirani Opel Karl 1.0 Cosmo u opremi ima alunaplatke od 15 inča, automatski klima uređaj, tempomat, komande na upravljaču, USB priključak...