Stavite li osnovni testirani C3 i model s reklama jedan kraj drugih razlike su velike. No, realno, treba li više od ovog? Za 90 tisuća kuna nema velikog dodirnog zaslona i druge šminke no sve potrebno je tu
Najjeftiniji Citroën C3 može i bez šminke, sve potrebno je tu
Ovakav automobil rijetko se viđa na testu. Hrvatski zastupnici i prodavači u auto obično stave obilje opreme što poboljšava dojam, ali i cijenu. U C3 smo ušli nakon što smo tjedan dana vozili gradski auto koji stoji gotovo 150.000 kuna i isprva je to bio mali šok. Nema dodirnog zaslona, klima je ručna, oprema samo najnužnija, motor osnovni, mjenjač s pet brzina, bočni dio bez plastičnih airbump dodataka je prazan, nema alunaplatke... No nakon nekoliko dana u ovom autu shvatite da realno više i ne treba i da je ovaj auto više nego simpatičan, simaptičan i funkcionalan.
.
Sve funkcionira podjednako kao i u skupljim bogatijim verzijama. Klima hladi, radio svira, auto vozi. Minus testiranog C3 zapravo je samo loš mjenjač dugih hodova, oduševljava udobnost, motor je sasvim dovoljan za gradske potrebe i kraća putovanja, a gradska potrošnja od 6,5 l/100 km teško može biti bolja. Auti poput ovog otvaraju pitanja jesu li se kupci možda previše razmazili i trebaju li nam zapravo skupi auti ili je i osnovno dovoljno?
dimenzije: 400x175x147 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 60 kW/82 KS
0-100 km/h: 13,0 s
najveća brzina: 168 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
cijena: 92.900 kn (testni model), 89.900 kn (osnovni model)
Testirani Citroën C3 Live Puretech 82 u opremi ima klima-uređaj, tempomat, audiosustav s 4 zvučnika, pomoć pri kretanju na uzbrdici, prepoznavanje znakova, upozorenje na prelaženje crte...