Novi Polo dimenzijama je dostigao Golf ‘četvorku’. U pogledu tehnologija i opreme novi gradski auto iz Wolfsburga potpuno je ravnopravan s Golfom ‘sedmicom’. Je li zato i opasnost za kralja kompaktne klase?
Najbolji je automobil u klasi? Veliki Polo na tragu je Golfa
U pogledu izgleda Polo je tipični Volkswagen. Mali dizajnerski koraci prema naprijed jamče mu prepoznatljivost i sporo zastarijevanje. Sigurni smo da će tako biti i s aktualnim modelom, kod kojeg je, tradicionalno za Volkswagen, mnogo više uloženo u ono što se krije ispod karoserije.
Polo je tako postao prvi gradski auto koji se nudi s naprednom digitalnom pločom s instrumentima, i to njenom novom generacijom, koja je unaprijeđena u odnosu na onu u Golfu, Tiguanu ili Passatu. Unutrašnjost je dizajnerski mnogo razigranija nego do sada, pogotovo u izvedbama koje imaju umetke u boji vozila, što će se posebno svidjeti mlađima, kojima je namijenjen i atraktivni model Beatz s audiosustavom jakim 300 W i karoserijskim ukrasima.
Polo je poslastica i za ljubitelje tehnologije s funkcijama poput bežičnog punjenja mobitela, moćnim multimedijskim sustavom s velikim dodirnim zaslonom i mnoštvom sustava za pomoć u vožnji. I u pogledu prostranosti Polo oduševljava. Unutra ima više mjesta nego nekad u Golfu “četvorci”, a i prtljažnik od 351 litru dokaz je da ovaj auto može komotno poslužiti i kao obiteljski.
Najbolji dio automobila je vožnja. Sve vezano uz nju je besprijekorno, od upravljača, preko mjenjača, do ovjesa i kočnica. Polo je vrlo udoban, no kad poželite stisnuti i pojuriti, otkrit ćete da je iznenađujuće sposoban. U Hrvatskoj će se nuditi benzinski motori snage 75, 95, 115 (1.0) i 150 (1.5) KS te dizelaši od 80 i 95 KS (1.6). Najavljen je i GTI s 200 KS. Novi Polo u Hrvatsku stiže tijekom listopada, a cijene još nisu službeno objavljene. No saznali smo da će osnovni model stajati između 95.000 i 100.000 kuna.