Posebno su aktivni bili paneli sa stručnjacima iz PR-a, novinarima i javnim ličnostima, a mnoge je svojom otvorenošću osvojio pjevač Željko Joksimović
Na Tvitomaniju u Beograd došli su tviteraši iz čitave regije
Najveća regionalna konferencija o Twitteru okupila je u Beogradu stotinjak zaljubljenika u ovu društvenu mrežu. Na Tvitomaniji se tokom utorka i srijede raspravljalo kako se Twitter može koristiti u poslovanju, samopromociji, odnosima s javnošću, medijima... Posebno su aktivni bili paneli na kojima su sudjelovali stručnjaci iz područja PR-a, novinari i javne ličnosti, a mnoge je svojom otvorenošću osvojio pjevač Željko Joksimović (@ZZeljko), inače aktivan tviteraš. Treba izdvojiti i prezentaciju Ane Keglović Horvat (@akeglovichorvat) i Danice Radišić (@NikiBGD) iz tvrtke KrazyFish, koje su u gotovo dva sata pokazale brojne praktične primjere korištenja Twittera od strane tvrtki. Konferenciju su zatvorili šefovi nekoliko velikih poduzeća koji i sami koriste Twitter i okupljenima otkrili da dvosmjerna komunikacija s korisnicima i zaposlenicima koju ova mreža omogućuje može biti samo dobitak za tvrtku.
Zoran Torbica (@torbica), Branko Đurković (@plagosus) i Ivan Cosić (@ivancosic) uspjeli su organizirati vrlo uspješan tweetup, čime su ujedno i pokazali koliko su konferencije ovakvog tipa potrebne regiji, ponajviše zbog još uvijek izražene skepse koju pojedine tvrke gaje prema Twitteru.
Da podsjetimo, portal 24sata na ovoj mreži možete pratiti na @24sata_HR.