Ako zanemarimo relativno veliku cijenu ovo ima za mene masu minusa. 1.) premal domet, primjera radi C4 od prije 10 godina sa punim rezervarom može proći preko 1
200km. 2.) Nedostatak punionica i to će im kod nas dugo vrimena biti veliki minus. 3.) baterije, koje ako se koristi brzo punjenje, imaju rok trajanja oko 5-7 godina, a klasično punjenje oko 10 godina dok su nove preskupe šta će uvelike utjecati na kupnju jer će biti teško preprodati rabljeno vozilo. U statusu sam kupovine auta i električni mi je bija u igri, ali razgovor s ljudima koji se razume u te stvari te malo njuškanja po netu me skroz odgovorilo od toga.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.4.2016.
Odustani
Prije za elektricna vozila nije bilo toliko zanimanja jer su bila dizajna kao da ih dizajniraju djeca iz vrtica pa zasto onda takvo vozilo i jos skupo platiti.
Ovo je bilo za ocekivati. Dobar dizajn, domet kretanja i relativno dobra cijena. Da imam novaca i sam bih ga kupio. Ostat cu medju malim smrtnicima i nastaviti zagadjivati planetu koju volim.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.4.2016.
Odustani
meni čim sjedne penzija,odma rezerviram dva komada
Dk
Deaktivirani korisnik
08.4.2016.
Odustani
jako dobar auto
grindej
08.4.2016.
Odustani
240000 kn?!? idem dignem minus na banci pa da ga naručim...!to će kupovati samo dobro stojeći,oni koji imaju dobra primanja ili koji su se dobro nakrali narodsk
ih para...!!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .