Prema istraživanju agencije Pew Research Center, Facebook kod američkih tinejdžera više nije ni među prve tri omiljene društvene platforme. Na mjestu broj jedan sada je YouTube
Mladi Amerikanci najviše vole YouTube, Fejs je ispao iz igre
U samo nekoliko godina, Facebook je s mjesta broj jedan najomiljenije društveno medijske platforme u SAD-u pao na četvrto mjesto. Njegovu poziciju u samom vrhu zauzeo je dugogodišnji konkurent YouTube, pokazuje posljednje istraživanje agencije Pew Research Center.
Između ostalog, najnovije istraživanje je pokazalo da je 45 posto ispitanih u dobi od 13 - 17 godina 'gotovo konstantno' na internetu. U usporedbi s istraživanjem iz 2014. - 2015. godine, ta se brojka udvostručila.
Novi podaci pokazuju i da premoćna većina američkih tinejdžera ima pametni telefon. Oko 95 posto njih posjeduje ili ima pristup pametnom telefonu, osjetno više od 73 posto tinejdžera ispitanih 2014./2015. godine.
Ovi podaci također daju određenu težinu sve izraženijoj zabrinutosti da društvene mreže i pametni telefoni dovode do porasta psihičkih problema povezanih s prekomjernom upotrebom interneta - što podrazumijeva i određene oblike ovisnosti.
Prema najnovijem istraživanju, 85 posto pripadnika takozvane Generacije Z (13 - 17 godina) koristi YouTube. Odmah iza je Instagram sa 72 posto, slijedi Snapchat sa 67 posto. Na četvrtom mjestu je Facebook sa 51 posto i Twitter sa svega 32 posto korisnika među tinejdžerima.
Istraživanje je pokazalo određene razlike ovisno o spolu, etničkoj pripadnosti i socijalnom statusu ispitanika. Tako se znatno više djevojčica izjasnilo da je Snapchat aplikacija koju najčešće koriste (42 posto naprama 29 posto) dok je kod dječaka najdraža aplikacija YouTube (39 posto naprama 25 posto).