Isprobali smo redizajnirani SUV sa snažnim i vrlo štedljivim hibridnim pogonom. Na testu smo trošili samo 5,2 litre na 100 km u gradskoj vožnji i pola litre više na otvorenoj cesti
Melem za oči, a može biti i prava prvakinja u štedljivosti
U odnosu na verziju prije redizajna, promjene su minimalne i morate se dobro zagledati u C-HR da uočite nove detalje na prednjem i stražnjem dijelu auta, no više nije bilo ni potrebno. C-HR je bio i ostalo izuzetno moderan, atraktivan i vrlo prepoznatljiv. Među istaknutijima u svojoj klasi.
Ni unutrašnjost nije mnogo dirana, sve izgleda skoro isto i još uvijek vrlo dobro, jedino je infotainment sad mnogo praktičniji i bogatiji funkcijama.
Najvažnija novost je zapravo pogonski sklop. Novi snažni hibrid je jednostavno odličan. Ubrzanja su sportska, potrošnja na testu u gradu odličnih 5,2 l/100 km, a na otvorenoj cesti tek pola litre više. I to bez da smo nešto posebno štedljivo vozili.
Osim toga, C-HR oduševljava i uglađenim radom, niskom razinom buke te dobrim ovjesom, a i cijena mu je vrlo fer s obzirom na izuzetno bogatu opremu i snažan štedljiv motor. Njegov jedini minus je da nije baš prostran poput SUV-ova usporedive veličine. Pogotovo tu mislimo na prtljažnik koji je s 358 litara dosta ispod prosjeka klase.
dimenzije: 440x180x156 cm
obujam: 1987 ccm
snaga: 135 kW/184 KS
0-100 km/h: 8,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,0 l/100 km
cijena: 237.900 kn (testni model), 180.600 kn (osnovni hibrid)
Testirana Toyota C-HR 2.0 Hybrid Launch Edition u opremi ima alunaplatke 18”, JBL premium audio sustav, dodirni zaslon 8”, navigaciju, grijana sjedala presvučena kožom i tkaninom...