Shazam je popularna aplikacija za prepoznavanje glazbe, a investicijom od čak 40 milijuna dolara planiraju proširiti poslovanje na TV, odnosno prepoznavanje reklama
Meksički milijarder Carlos Slim ulaže 40 mil. dolara u Shazam
Carlos Slim, jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, odlučio je uložiti čak 40 milijuna dolara u razvoj Shazama, popularne aplikacije za prepoznavanje glazbe.
Slim (73) svoje bogatstvo je izradio na telekomunikacijama u Latinskoj Americi, a prije Shazama je u Europi ulagao samo u nizozemski KPN i Telekom Austria. Njegovo bogatstvo procjenjuje se na 73 milijarde dolara.
Shazam planira investiciju Slimova America Movila koristiti kako bi proširili svoj razvoj i na televiziju. Ono što planiraju je softver povezati i sa oglasima kako bi gledatelji odmah mogli i na stranice tih brandova, a Reuters piše da ovo planiraju uvesti u Velikoj Britaniji, Zapadnoj Europi i Latinskoj Americi.
Andre Fisher iz Shazama je izjavio kako očekuju da će u sljedećih 18 mjeseci TV dio poslovanja nadmašiti glazbeni.
Nakon šest godina Bill Gates opet na vrhu liste najbogatijih