Novost su dva Energy motora, 1,2 l turbobenzinac sa 115 KS i 190 Nm te 1,6-litreni turbodizelaš sa 130 KS i 320 Nm okretnog momenta. Štedljivi su, ali pružaju užitak
Megane je dobio još privlačniji izgled, ali i štedljivije motore
Na polovici životnog vijeka redizajniran je Renault Megane treće generacije, koji je predstavljen krajem 2008. godine.
Novost na prednjem dijelu automobila su dnevna LED svjetala (serijski od opreme Dynamique) te novi odbojnik s maskom hladnjaka. Još veće razlike u detaljima su istaknute između berline (limuzine) i karavanskog Grandtoura s jedne strane te Coupea s druge. Ipak, prave novosti Mégane donosi ispod poklopca motora.
U ponudi je potpuno novi mali turbobenzinac 1,2 TCe koji razvija 115 KS i 190 Nm. Taj motor će zamijeniti atmosferski 1,6 16V benzinac sa 110 KS. Moderniji TCe ima 5 KS te 40 Nm više od prethodnika. Motor je elastičan i vrlo ugodan, a turbopunjač osigurava visoki okretni moment te snažna ubrzavanja već pri niskim okretajima, budući da je 90% okretnog momenta na raspolaganju od 1500 o/min. U odnosu na 1,6 16V motor, potrošnja je snižena za čak 25%.
Prema tvorničkim podacima Megane 1,2 TCe na 100 km troši 5,3 l/100 km, a ispušta 119 g/km CO2. Mi smo na kraćoj testnoj ruti trošili solidnih 7,2 l/100 km. Novi motor spada u Renaultovu Energy seriju koja naglašava štedljivost, uz zadržavanje užitka vožnje. Novost je i dizelski Energy motor, 1,6-litreni dCi sa 130 KS i čak 320 Nm okretnog momenta. Vrlo je štedljiv (tvornički 4,0 l/100 km), ali puca od snage. Novi motori su potpomognuti sustavom Stop&Start za manju potrošnju.
Najsnažniji dizelaš dCi 160 moći ćete kupiti samo u karavanskoj izvedbi u GT verziji. GT-Line i GT još više ističu sportski karakter i dolaze u sve tri verzije - u berlini, karavanu i kupeu - a poboljšana je i šasija kod sva tri modela.
Cijena berline sa 1,6 16V benzinskim motorom od 100 konjskih snaga u Hrvatskoj iznosi 104.900 kuna. S novim TCe motorom novi Megane stoji 130.900 kuna (dolazi u lipnju). Osnovni dizelski motor s 90 KS stoji 117.900 kuna, dok novi dCi 130 stoji 152.900 kuna.
Megane R.S. još je najbolji sportski kompakt
Sportski R.S. i dalje pokreće 2.0-litreni turbobenzinac, ali sada nudi 15 KS i 20 Nm više, odnosno doseže 265 KS i 360 Nm okretnog momenta, kao i posebna serija Trophy. Paleta boja obogaćena je novom biserno bijelom i žutom Sirius, a novost je R.S. “crveni dizajn” koji donosi mogućnost postavljanja crvenog obruba na prednju masku, na bočne letvice na karoseriji i na difuzor straga. Megane R.S. i dalje se nudi s dvije vrste ovjesa: Sport za idealnu ravnotežu između sportskih obilježja i udobnosti i Cup s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, za trkaću stazu.