Najmanji Peugeotov SUV i nije tako malen, a najveći adut mu je atraktivan izgled, kako izvana, tako i iznutra. Tjedan dana smo vozili najbogatiju dizelsku verziju sa 130 KS i automatskim mjenjačem
Mali veliki šarmer pun opreme: Testirali smo Peugeot 2008
Peugeot je s 3008 napravio odličan posao, a nakon 5008 na tom tragu je i najmanji 2008. Poput svih novih Peugeota ovaj auto izgleda izuzetno atraktivno, kako izvana tako i iznutra.
Dugačak je 430 cm što ga stavlja negdje između klase malih i kompaktnih SUV-ova, a i u stvarnosti izgleda veći nego što jest što mu daje određenu robusnost u odnosu na tipičnog predstavnika klase. Mjesta u unutrašnjosti ima više od prosjeka klase, a u prtljažnik stane vrlo dobrih 405 litara što 2008 čini i dobrim obiteljskim autom.
Testirani model je GT Line, s najsnažnijim dizelskim motorom, automatskim mjenjačem i izuzetno bogatom opremom. Tu su između ostalog panoramski krov, 3D digitalni instrumenti i 3D navigacija, ambijentalna rasvjeta i još mnogo praktičnih i estetskih dodataka. Sve to ga čini još privlačnijim, ali i osjetno skupljim od osnovnog modela. S druge strane, 2008 kojeg dobijete za 140 tisuća kuna sigurno neće biti atraktivan i dobar kao ovaj.
Motor je odličan, miran i uglađen koliko to jedan dizelaš može biti, vjerojatno najbolji u klasi, a potrošnja sa 6 litara na testu u gradu i 5 litara u kombiniranoj vožnji vrlo mala. Pohvale zaslužuju i odličan automatski mjenjač, udoban ovjes, dobre vozne osobine, niska razina buke u vožnji te vrhunski materijali i izrada. U mnogočemu je 2008 iznad prosjeka konkurencije, na tragu premium klase i to je vidljivo čim sjednete u njega. Nakon tjedan dana vožnje još ste više uvjereni u to.
dimenzije: 430x177x153 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 96 kW/131 KS
0-100 km/h: 9,3 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja: 3,8 l/100 km
cijena: 230.650 kn (testni model), 138.990 kn (osnovni model)